اگر ادعای آمازون درست باشد، پیام رسان جدیدش می‌تواند بسیار کاربردی باشد

اگر ادعای آمازون درست باشد، پیام رسان جدیدش می‌تواند بسیار کاربردی باشد

در پایان هفته گذشته، Amazon، از آغاز طراحی سرویس پیام رسان جدیدی به نام Anytime سخن گفت. این پیام رسان دارای قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری، پشتیبانی متقابل پلتفرم، چت‌های رمزگذاری شده و حتی رسانه‌های مشترک و بازی‌ها می‌باشد. در واقع این پیام رسان جدید می‌تواند کار همه ی پیام رسان‌های قبلی را یک تنه انجام دهد و همه‌ی قابلیت‌های آن‌ها را در خود جای دهد. علاوه بر اینکه این پیام رسان جدید به صورت رایگان ارائه می‌شود، نسبت به سایر پیام رسان‌ها از سرعت و امنیت بالاتری نیز برخوردار است.

اگر ادعای آمازون درست باشد، پیام رسان جدیدش، با قابلیت‌هایی همچون يكپارچه سازی با ساير رسانه ها، می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

 

در پایان هفته گذشته، Amazon، از آغاز طراحی سرویس پیام رسان جدیدی به نام Anytime سخن گفت. این پیام رسان دارای قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری، پشتیبانی متقابل پلتفرم، چت‌های رمزگذاری شده و حتی رسانه‌های مشترک و بازی‌ها می‌باشد. در واقع این پیام رسان جدید می‌تواند کار همه ی پیام رسان‌های قبلی را یک تنه انجام دهد و همه‌ی قابلیت‌های آن‌ها را در خود جای دهد. علاوه بر اینکه این پیام رسان جدید به صورت رایگان ارائه می‌شود، نسبت به سایر پیام رسان‌ها از سرعت و امنیت بالاتری نیز برخوردار است.

آمازون در برنامه‌ی پیام رسان جديد خود فرصتی فراهم آورده است که كاربران بتوانند از رسانه‌هایی همچون فیس بوک و گوگل در فضای پیام رسانی آمازون استفاده كنند. اگرچه این دو رقیب بزرگ در حال حاضر جمعیت عظیمی از کاربران را در برمی گیرند، اما آمازون با استفاده از تکنیک‌های جدید خود قابلیت تبدیل شدن به یک رقیب بزرگ برای این دو کمپانی بزرگ است.

مسنجر جديد آمازون

 

این سرویس که به زیر ساخت ابری نیاز دارد، جز چندین سرویس بزرگ آنلاین در سراسر جهان است و درآمد سالانه بیش از ۱۲ میلیارد دلار را نیز به همراه داشته است.

آمازون در اوایل سال جاری یک ابزار ویدئو کنفرانس را برای کسب و کارها راه اندازی کرد و اخیراً با استفاده از بلندگوهای هوشمند، اپلیکیشن صدا و تصویر را از آن خود کرد. آمازون می‌تواند از این فن آوری ها برای ساختن اپلیکیشنی همچون ويچت استفاده کند، که با استفاده از آن کاربران می‌توانند بسیاری از کارها همچون پرداخت صورت حساب‌ها و … را به سادگی انجام بدهند. یکی دیگر از کارهایی که می‌تواند برای این غول تجارت الکترونیک، بسیار مفید باشد، امکان خرید مستقیم توسط اپلیکیشن است. در ضمن هماهنگی این سرویس پیام رسان با سایر خدمات مشابه خود می‌تواند در روند پیشرفت این اپلیکیشن بسیار مفید واقع شود.

موارد گفته شده نکاتی است که آمازون با استفاده از آن‌ها می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی برای کاربرانش فراهم آورد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر