لنوو بار دیگر طرح مفهومی گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را معرفی کرد

لنوو بار دیگر طرح مفهومی گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را معرفی کرد

ماه گذشته کمپانی لنوو، نمونه‌ی اولیه‌ای از یک گوشی هوشمند، به نام سی پلاس را معرفی کرد. این نمونه‌ی جذاب به گونه‌ای طراحی شده بود که کاملاً انعطاف پذیر بود به‌طوری‌که کاربر می‌توانست آن را مانند یک ساعت هوشمند غول پیکر، به دور مچ خود ببندد. لنوو در اواخر هفته‌ای که گذشت، در کنفرانس تک ورلد ۲۰۱۷ در شانگهای، مجدداً این محصول را معرفی کرد كه بسيار به نمونه قبلی شبيه است.

کمپانی لنوو در کنفرانس تک ورلد ۲۰۱۷، طرح مفهومی گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود رونمایی کرد.

 

ماه گذشته کمپانی لنوو، نمونه‌ی اولیه‌ای از یک گوشی هوشمند، به نام سی پلاس را معرفی کرد. این نمونه‌ی جذاب به گونه‌ای طراحی شده بود که کاملاً انعطاف پذیر بود به‌طوری‌که کاربر می‌توانست آن را مانند یک ساعت هوشمند غول پیکر، به دور مچ خود ببندد.

لنوو در اواخر هفته‌ای که گذشت، در کنفرانس تک ورلد ۲۰۱۷ در شانگهای، مجدداً این محصول را معرفی کرد. این طور به نظر می‌رسد که نمونه معرفی شده‌ی جدید تا حد زیادی مشابه نمونه‌ی قبلی ارائه شده است؛ با این تفاوت که صفحه نمایش این نمونه جدید، کمی بزرگ‌تر از نسخه‌ای است که در ماه ژانویه معرفی شد؛ به طوری که نمونه‌ی معرفی شده‌ی قبلی، مجهز به یک صفحه نمایش ۴٫۲۶ اینچی از نوع امو آل ای دی (EMOLED) بوده است؛ اما به نظر می‌رسد نمایشگر این نسخه‌ی جدید در حدود ۴٫۳۵ اینچ است.

lenovo flexible phone

سی‌پلاس نسخه‌ای سفارشی از اندروید را اجرا می‌کند و به یک درگاه سیم‌کارت مجهز شده است.

به‌علاوه این نمونه‌ی جدید، دارای یک دوربین کوچک حرکتی است که می‌تواند تصاویر و ویدیو را حی در حالتی که روی دست قرار گرفته شده است، ثبت و ضبط کند.

در حال حاضر سی پلاس، این محصول جدید لنوو، قابل فروش نیست اما این کمپانی اعلام کرده است که این احتمال وجود دارد که دستگاه‌های مشابه آن تا ۲ یا ۳ سال آینده در بازار عرضه شود.

از آنجایی که لنوو قبلاً هم، از تصاویر مفهومی یک لپ‌تاپ و تبلت انعطاف پذیر نیز رونمایی کرده بود، چنین به نظر می‌رسد که این کمپانی به عرضه‌ی محصولات انعطاف پذیر علاقه‌مند است. تا جایی که در همان کنفرانس تک ورلد ۲۰۱۷ بار دیگر طرح مفهومی تبلت «Lenovo Folio» نیز در معرض دید عموم قرار گرفت.

Lenovo Folio

 

تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی، سال‌ها است که چنین طرح‌های مفهومی را نمایش می‌دهند اما هنوز هیچ کمپانی موفق به عرضه‌ی محصولات انعطاف پذیر، به صورت واقعی نشده است. در ماه آوریل، سامسونگ اعلام کرد از آنجایی که فناوری نمایشگرها هنوز نیازمند تکامل بیشتری است، احتمال عرضه‌ی دستگاه‌های تاشو و قابل انعطاف تا قبل از ۲۰۱۹ بعید به نظر می‌رسد.

منبع خبر: neowin


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر