ارائه ابزارهای همگرای ترکیبی برای محیط های VMWare توسط هیتاچی

ارائه ابزارهای همگرای ترکیبی برای محیط های VMWare توسط هیتاچی

ارائه ابزارهای همگرای ترکیبی برای محیط های VMWare توسط هیتاچی

پلت فرم محاسباتی یکپارچه (UCP) از نوع لوازم ترکیبی، مدل جدیدی را عرضه کرده است. UCP1000، مانند مدل های 2000، 4000 و 6000، تمام منابع محاسباتی لازم را که در یک وسیله منفرد نیاز دارید، فراهم می کند. این وسیله، فضای حافظه، شبکه و سرورها را در یک طراحی مهندسی جای داده است. به نظر می رسد که این وسایل ترکیبی، بهتر اجرا شوند زیر می توانند از توان و کانال های داده داخلی یکدیگر، استفاده اشتراکی داشته باشند.
آنچه که UCP 1000 را متفاوت کرده است، مقیاس پذیری آنست. در عوض یک پلت فرم محاسباتی در مقیاس بزرگ، می توان آن را بیشتر شبیه به یک بلوک ساختمان در نظر گرفت که این برای یک محیط EVO:RAIL کاملا مناسب است. بزرگتر کردن زیرساخت نیز به آسانی امکانپذیر است. تنها کافیست که UCP 1000 دیگری را به آن اضافه کنید که UCP دوم هم توسط دستگاه های موجود تشخیص داده می شود. یک بار که تشخیص داده شد، پیکربندی دستگاه اولیه، در دستگاه جدید هم تکرار خواهد شد.
محافظت از داده برای UCP 1000 می تواند با پلت فرم های ذخیره اضافی، جبران شود. این UCP با نرم افزار Data Ingestor هیتاچی، سازگار است. پلت فرم کانتنت هیتاچی برای پشتیبان گیری در محل و سرویس Cloud هیتاچی برای آرشیو محتوا و پشتیان¬ گیری از راه دور است.
هیتاچی نیز خبر از پلت فرم ذخیره سازی مجازی G1000 داد که هم اکنون ماشین مجازی VSphere Virtual Volumes(VVols) را پشتیبانی خواهد کرد. VVols ویژگی جدیدی در VSphere6.0 است که مدیریت ذخیره سازی در سطح VM را برای کمک به دیتاسنترهای تعریف شده می دهد.
راوی چالاکا، مدیرعامل بخش فروش و نوآوری های اجتماعی هیتاچی، می گوید: "به صورت فزاینده ای، سازمانها در حال انتقال از محاسبات جداگانه، اختصاصی، شبکه وسیستم های ذخیره سازی به سمت معماری های زیرساخت همگرا و همگرای ترکیبی هستند. به این دلیل که با این انتقال، زمان را کم و مدیریت دیتا سنتر را ساده می کنند. همچنین، از سوی سازمان ها، درخواست رو به رشدی برای عملکرد، کارآیی و قابلیت اعتماد Cloud ترکیبی و خصوصی می شود. در همکاری با VMware، همکار طولانی مدت ما، خوشحالیم که ابزار جدیدی برای فعال سازی خریداران و کاربران برای رسیدن به اهدافشان ارائه می دهیم."
پلت فرم محاسباتی یکپارچه هیتاچی 1000 برای EVO:RAIL هم اکنون موجود است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر