بازی‌های کنسول/پی‌سی که نباید آن‌ها را روی اندروید از دست بدهید (بخش دوم)

بازی‌های کنسول/پی‌سی که نباید آن‌ها را روی اندروید از دست بدهید (بخش دوم)

اگر قبلاً یا اکنون روی پی سی یا کنسول بازی کرده‌اید، ممکن است این مقاله به دردتان بخورد. اینجا می‌توانید گلچینی از بزرگ‌ترین بازی‌های پی‌سی و کنسول که برای اندروید بازسازی شده‌اند را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این پست به هیچ وجه یک لیست جامع نیست. اگر بازی‌های محبوب خود را اینجا و در بخش اول نمی‌بینید، آن‌ها را با ما در قسمت کامنت‌های زیر پست در میان بگذارید.

بازی‌های کنسول/پی‌سی که نباید آن‌ها را روی اندروید از دست بدهید (بخش اول)

با بهترین بازی‌های پی‌سی و کنسول که برای اندروید بازسازی شده‌اند، آشنا شوید.

بهترین بازی‌های مسابقه‌ای انتقال یافته از پی‌سی/کنسول

Grand Theft Auto: بهترین بازی در سطح جهان باز یا open-world

با انتظار طولانی در پلت‌فرم موبایل، امتیاز بازی معروف Grand Theft Auto در نهایت به اندروید (و آی‌اواس) داده شد. Rockstar Games چندین مجوز در گوگل‌پلی ارائه می‌دهد. در میان آن‌ها می‌توانید این بازی‌ها را پیدا کنید:

از لحاظ مدیریت بازی، واضح است که با نسخه‌های پی‌سی و کنسول فاصله دارد، اما هنوز برای موبایل نسبتاً مناسب است. فراموش نکنیم که، گرافیک آن نیز برای یک بازی سبک Open-World بسیار خوب است. اگر می‌خواهید آنها را بازی کنید، باید مبلغ 4 تا 5 دلار را برای هر یک از آنها پرداخت کنید.

دریافت این بازی‌ها از پلی‌استور: GTA: III، GTA: Vice City، GTA: San Andreas، GTA: Chinatown Wars و Grand Theft Auto: ViceCity


بهترین بازی‌های اکشن/ماجراجویی انتقال یافته از پی‌سی/کنسول

Max Payne Mobile: اکشن و امتیاز

نسخه انتقال یافته از پی سی یا کنسول، که از سال 2013 در پلت‌فرم موبایل در دسترس قرار گرفت، به رغم قدیمی بودن آن، توسط خالق این ژانر عالی توصیف شده است. در محیط بازی، حتی روی یک موبایل بالاردهٔ سال 2014 و 2015، روان بودن آن واقعاً مانند نسخه اصلی است. علاوه بر این، برای داشتن تصاویر بهتر، گرافیک آن به کیفیت HD تغییر داده شده است. حتی امکان آن وجود دارد که کنترل‌ها را پیکربندی و/یا با برخی از کنترل‌کننده‌های خارجی همگام سازی کرد.

متاسفانه، باید 2 دلار برای Max Payne Mobile پرداخت کنید، اما این تنها هزینه‌ای است که باید برای لذت بردن از این بازی عالی پرداخت شود. شایان ذکر است که این بازی گاهی اوقات در وضعیت تخفیف قرار می‌گیرد، بنابراین برای هر گونه کاهش قیمت نگاهی به پلی‌استور بیاندازید.

  • نسخه اپ: 1.2
  • سایز اپ: 1.36 گیگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 2.3 یا بالاتر
  • قیمت: پرداختی

دریافت Max Payne Mobile از پلی‌استور


Tomb Raider: لارا کرافت بدنام

در زمان‌هایی مثل حالا که این‌گونه نسخه‌های مناسب‌تر (مانند Lara Croft: Relic Run و Lara Croft Go) وجود دارند، ارزش این را دارد که بدانید نسخه اصلی Tomb Raider نیز بر روی اندروید منتقل شده است. با قیمت تنها حدود یک دلار در گوگل‌پلی، با این‌حال برخی از افراد فرمان‌های صفحه لمسی آن را نقد می‌کنند. تفاوت در کنترل کننده‌های آن قابل توجه است و از آنجا که هیچ بازسازی در مورد آن انجام نشده است، بازی دارای یک منحنی یادگیری شیب دار است.

با این حال، زمانی که یک بار با آن بازی کنید، تبدیل به یک بازی اکشن/ماجراجویی بسیار جذاب با گرافیک با کیفیت HD می‌شود. برای تنها حدود یک دلار، تنها چیزی که من می‌توانم پیشنهاد دهم این است که آن را خریداری کنید. علاوه بر این، اگر به سرعت بازی را به پایان رسانید، Tomb Raider 2 نیز در اندروید موجود است.

  • نسخه اپ: 1.0.39
  • سایز اپ: 320.2 مگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 4.0 یا بالاتر
  • قیمت: پرداختی

دریافت Tomb Raider از پلی‌استور


Final Fantasy IX: یک ماجراجویی افسانه‌ای سه‌بعدی

Square Enix بسیاری از عناوین مجاز را به اندروید منتقل کرد؛ که شامل بخش سوم و عالی آن و حتی Final Fantasy VII می‌شود. با این حال، Final Fantasy IX آخرین بخش این مجموعه بود، که بیش از همه من را مجذوب کرد.

با نگاه به محیط بازی، سازگاری آن با صفحه لمسی روان و دلپذیر است. گرافیک آن قطعاً از بازسازی ترکیبات، اثرات و سایه‌های بهینه شده برای صفحه‌نمایش‌های با وضوح بالا بهره‌مند شده است. برای Final Fantasy IX، Square Enix در نهایت یک نسخه بازسازی و منتقل شده را ارائه داد. این بازی به یک سیستم پشتیبان بسیار مفید و اتوماتیک متکی است که با هر تغییر صفحه نمایش فعال می‌شود. مثل همیشه، قیمت فاینال فانتزی بسیار قابل قبول در نظر گرفته شده است، اما برای طرفداران واقعی آن که تمایل به خرید دارند، باید 20 دلار باشد.

  • نسخه اپ: 1.4.9
  • سایز اپ: 1.76 گیگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 4.1 یا بالاتر
  • قیمت: پرداختی

دریافت Final Fantasy IX از پلی‌استور


The Bard's Tale: یک سفر دیوانه‌کننده به یک جهان فوق العاده

The Bard's Tale در یک جهان فانتزی قرون وسطایی قرار گرفته است که در آن گوبلین‌ها سلطنت می‌کنند و شما به عنوان یک بارد بازی می‌کنید که در جستجوی قطعات و ورقه‌های طلا می‌رود. عنوان شامل سه مجموعه (1: Tales of the Unknown، 2: The Destiny Knight، و 3: Thief of Fate) است.

طنز مخصوص، هیچ گونه نقص فنی، انطباق خوب از یک بازی کامپیوتری، گرافیک قدیمی، آهنگ‌هایی که باعث می‌شوند از خنده بمیرید، چه چیز بهتری مانده که بخواهید؟ و یک نکته بیشتر، قیمت آن خیلی از فاینال فانتزی ارزان‌تر است!

  • نسخه اپ: 1.6.8
  • سایز اپ: 28.8 مگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 2.3 یا بالاتر
  • قیمت: پرداختی

دریافت The Bard's Tale از پلی‌استور


The Wolf Among us: بازی ماجراجویی با استفاده از اشاره و کلیک

Telltale Games، سازندگان The Walking Dead، همچنین سازندگان اصلی The Wolf Among Us روی اندروید هستند. این یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک است، که متشکل از چندین فصل می‌باشد و در آن باید تصمیمات مهمی بگیرید که قدم بعدی ماجراجویی‌تان را مشخص می‌کنند.

گرگ بین ما لزوماً از بازی‌هایی نیست که من ترجیح بدهم، اما ارزش ذکر کردن دارد که این بازی بسیار خوب ساخته شده است. جو آن پرتنش و به ویژه خشونت آمیز است، در حالی که ویژگی‌های یک تریلر تاریک را به ارمغان می‌آورد. خبر خوب این است که امکان آن وجود دارد بدون اینکه کتاب‌ها را از قبل بخوانید، آن را بازی و درک کنید. خبر بد این است که این بازی به طور کامل به زبان انگلیسی است.

  • نسخه اپ: 1.21
  • سایز اپ: 722.7 مگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 2.3.3 یا بالاتر
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

دریافت The Wolf Among us از پلی‌استور

 

آیا چیزی که می‌خواستید را پیدا کردید؟ آیا به دنبال بازی خاصی هستید که روی آیفون منتقل شده باشد اما هنوز روی اندروید نه؟ پس در کامنت‌ها به ما بگویید.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر