برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی ربوتیو در حاشیه نمایشگاه الکامپ شیراز

برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی ربوتیو در حاشیه نمایشگاه الکامپ شیراز

طی چهار روز که شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام شیراز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس برگزار شد، مسابقات روبوتیو بخش بزرگی از قسمت انتهایی سالن حافظ را به خود اختصاص داده بودند و به واسطه ی حضور شرکت کننده ها و بازدید کننده ها، این بخش به یکی از شلوغ ترین قسمت های نمایشگاه تبدیل شد. مسابقات روبوتیو امسال به صورت دانش آموزی و در سه رده ی ربات فوتبالیست، ربات جنگجوی سبک و ربات جنگجوی سنگین برگزار شد.

مسابقات روبوتیو در نمايشگاه الكامپ شيراز

مسابقات روبوتیو در نمايشگاه الكامپ شيراز

 

اولین مسابقات روبوتیو سال گذشته همزمان با نمایشگاه الکامپ برگزار شده بود. سعید کاویانی، مدیر برگزاری مسابقات روبوتیو در گفتگو با فیس ایت به استقبال خوب دانش آموزان از این مسابقات اشاره کرد و گفت: «حدود نود درصد آموزشگاه های شیراز توانسته اند ربات خود را آماده کنند و در این مسابقه شرکت کنند، همچنین تیم هایی از سایر شهرستان های استان فارس و سایر استان های جنوب کشور مانند هرمزگان و بوشهر نیز در مسابقه حضور داشتند». به گفته مدیر برگزاری مسابقات روبوتیو با توجه به استقبال خوبی که از این مسابقات به عمل آمده است، مسابقات سال بعد به طور بین المللی و در دو رده ی دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

مسابقات روبوتیو در نمايشگاه الكامپ شيراز 

مسابقات روبوتیو در نمايشگاه الكامپ شيراز

 

کاویانی در پاسخ به اینکه تیم های برگزیده این مسابقه از چه امتیازی برخوردار خواهند بود گفت که علاوه بر گواهی معتبر مورد تایید دانشگاه صنعتی شیراز و جایزه نقدی، تیم های برگزیده از حمایت معنوی و راهنمایی های متخصصین جهت ادامه فعالیت هایشان در این زمینه برخوردار خواهند شد.

myAvatar.png

سروش غفاری - برنامه نویس و نویسنده

مهندسی فناوری اطلاعات خوانده‌ام و امنیت اطلاعات. برنامه‌نویسی می‌کنم و می‌نویسم. علاقه‌مندم به عکاسی و نوشتن و داستان. نظرات، انتقادها و پیشنهادهای شما را هم در آدرس ایمیل ghaffari.soroosh@gmail.com یا در بخش نظرات پذیرا هستم.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد کریمی

پنج‌شنبه, 06 مهر 1396

نتایج مسابقه و نفرات برتر را از کجا باید پیداکنم؟؟؟؟

پاسخ

حسین نجاتی

چهارشنبه, 06 اردیبهشت 1402

نفر چهارم دسته ربات های جنگجو سبک من شدم

ثبت نظر