HTC U11 پس از ارائه اندروید O، به بلوتوث 5.0 مجهز خواهد شد

HTC U11 پس از ارائه اندروید O، به بلوتوث 5.0 مجهز خواهد شد

بر اساس گزارش ها، شرکت HTC گواهینامه بلوتوث 5.0 برای گوشی HTC U11 را دریافت کرده است اما در نظر دارد بلوتوث 5.0 را پس از ارائه‌ی اندروید O، به‌صورت کامل در دسترس کاربران قرار دهد.

بر اساس گزارش ها، شرکت HTC گواهینامه بلوتوث 5.0 برای گوشی HTC U11 را دریافت کرده است اما در نظر دارد بلوتوث 5.0 را پس از ارائه‌ی اندروید O، به‌صورت کامل در دسترس کاربران قرار دهد.

نسخه جدید بلوتوث، بلوتوث 5.0 شرایطی فراهم می‌آورد تا داده‌ها دو برابر سریع‌تر از قبل انتقال داده شوند. بعلاوه برد انتقال نیز چهار برابر افزایش می‌یابد. از همه مهم‌تر اینکه میزان داده‌ها و اطلاعاتی که در هر بار ارتباط می‌توان انتقال داد، هشت برابر قبل خواهد شد. در ضمن این نسخه جدید بلوتوث، برای جلوگیری از تداخل فرکانس‌ها از کانال‌هایی متفاوت با کانال‌های مورداستفاده در وای فای و LTE استفاده می‌کنند.

طبق گزارشی از کمپانی HTC:

ما اخباری برای تمام صاحبان گوشی‌های هوشمند HTC U11 داریم. در حال حاضر گوشی شما از تکنولوژی بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. درواقع از همان ابتدا سخت‌افزار گوشی شما قابلیت پشتیبانی از این تکنولوژی را داشته است. و این گواهی نامه ارائه بلوتوث 5.0 به‌طور کامل، تنها برای اطمینان کاربران از سازگاری این گوشی با دستگاه‌هایی که در آینده نزدیک از بلوتوث 5.0 استفاده می‌کنند، ارائه می‌شود.

زمانی که اندروید O، نسخه‌ی جدیداین سیستم عامل در دسترس کاربران قرار بگیرد، صاحبان گوشی هوشمند HTC U11، در سراسر جهان می‌توانند از قابلیت بلوتوث 5.0 و فواید آن استفاده کنند.

ما بسیار خوش‌حالیم که این خبر را به مشتریان HTC U11 در سراسر جهان می‌دهیم، زیرا همواره برای جلب رضایت مشتریان تلفن‌های هوشمند HTC، در تلاش هستیم. ما معتقدیم سازگاری گوشی‌های هوشمند ما با بلوتوث 5.0، برای مشتریان بسیار سودمند است و رضایت آن‌ها را جلب خواهد کرد.

 

گواهینامه بلوتوث 5.0  برای گوشی  HTC U11

گواهینامه بلوتوث 5.0 در گوشی HTC U11 فعال می‌شود

در حال حاضر تنها گوشی‌های HTC U11 و سامسونگ گلکسی اس 8 تنها گوشی‌های اندرویدی هستند که گواهی‌نامه بلوتوث 5.0 خود را از سوی Bluetooth SIG دریافت کرده‌اند. اما بااین‌حال کمپانی HTC در نظر دارد این قابلیت را پس از ارائه‌ی اندروید O، به‌صورت کامل در دسترس کاربران قرار دهد.

البته این نکته را در نظر بگیرید که اندروید N هیچ یک از ویژگی‌های بلوتوث 5.0 را پشتیبانی نمی‌کند، درصورتی‌که اندروید 5.0 به‌صورت ذاتی از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند.

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر