محمدجواد آذری و رویکردی نقادانه در زمینه اصلاح نظام تعرفه اینترنت

محمدجواد آذری و رویکردی نقادانه در زمینه اصلاح نظام تعرفه اینترنت

محمدجواد آذری طی پستی در اینستاگرام اعلام کرد: عزم ما بر اصلاح نظام تعرفه اینترنت جدی است.

محمدجواد آذری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم که با رویکردی انقلابی درزمینه توانمندسازی مردم با استفاده از تکنولوژی نوین، توانست از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد، این بار رویکردی نقادانه درزمینه اصلاح نظام تعرفه اینترنت پیش گرفته است.

وی با انتشار تصویری از فروش دی‌وی‌دی‌های سریال‌های پرطرفدار ایرانی همچون شهرزاد، عاشقانه‌ها و ... در کنار خیابان، در صفحه شخصی اینستاگرام خود پستی با متن زیر منتشر کرد:

وقتی نظام تعرفه گذاری اینترنت اشکال داشته باشد، نه‌تنها مصرف‌کننده آزار می‌بیند، بلکه تولیدکنندگان محتوای خوب ایرانی نیز بایستی شاهد چنین صحنه‌هایی مثل این عکس باشند که دسترنج آن‌ها در پیاده‌روها و نقش زمین، توزیع شود.

زمانی که دیدن یک فیلم از طریق شبکه، هزینه‌ای بیش از هزینه دی‌وی‌دی کنار خیابانی داشته باشد، محتوای فاخر در فضای مجازی کشور رشد نخواهد کرد. عزم ما بر اصلاح نظام تعرفه اینترنت جدی است.

امیدوارم همه شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت، همراهی کنند و صرفاً نگاه به منافع کوتاه‌مدت نداشته باشند؛ چراکه در بلندمدت بزرگ‌ترین منفعت به خود آن‌ها خواهد رسید. اطمینان دارم مردم نیز در گام‌های لازم برای رسیدن به نقطه مطلوب، ما را همراهی خواهند کرد.

عزم ما بر اصلاح نظام تعرفه اینترنت جدی است.

 

جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، که اولین هدف استراتژیک کلان خود را افزایش سرعت و کیفیت،‌ در کنار کاهش قیمت خدمات پهن باند، برای دسترسی آزاد به اطلاعات و حمایت از کسب‌وکارهای نوین اعلام کرده بود، به نظر می‌رسد در پی برداشتن گام‌هایی جدی در این زمینه است.

منبع خبر: mehrnews


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

mohsen naghizadeh

سه‌شنبه, 14 شهریور 1396

همه جا این چیزا هست
شما با یه سرچ داخل گوگل ، لینک دانلود رایگان کل فیلم ها و سریال ها رو گیر میاری ، 500 مگابایت هم حجمشه که پونصد تومن میشه
چرا گیر میدی به این بدبخت ها

خوبه یه پولم بهت بدن

پاسخ

ثبت نظر