واتس‌آپ همراه با دو قابلیت جذاب به‌روزرسانی شد

واتس‌آپ همراه با دو قابلیت جذاب به‌روزرسانی شد

واتس‌آپ (whatsApp) به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های دنیا با روزانه بیش از یک میلیون کاربر، برای ماندن در صحنه رقابت همواره به فکر بهبود خود است. این بار توسعه‌دهندگان واتس‌آپ (whatsApp)، در نسخه پایدار 2.17.323 این پیام‌رسان، قابلیت‌هایی که تقریباً دو ماه در دست تست بود را اضافه کرده‌اند. یکی از این قابلیت‌ها حالت تصویر در تصویر (Picture in Picture) هنگام تماس ویدیویی و دیگری استتوس‌های متنی خود‌تخریب است.

استتوس متنی خود‌تخریب

در حال حاضر کاربران می‌توانند برای حساب خود استتوس خود‌تخریبی تعیین کنند که تنها شامل متن و پس‌زمینه رنگی باشد. برای این کار کافی است روی آیکن قلم در تب وضعیت ضربه بزنید، متن دلخواهتان را تایپ کرده سپس رنگ پس‌زمینه و فونت موردنظرتان را انتخاب کنید. این استتوس متنی به مدت 24 ساعت برای مخاطبین شما نمایش داده می‌شود و پس از آن به‌صورت اتوماتیک حذف می‌شود. در این قسمت می‌توانید از لینک هم استفاده کنید؛ یعنی تلفیقی از وضعیت فیسبوک و اسنپ چت. در این صورت پیش‌نمایشی از لینک در صفحه وضعیت شما نمایش داده می‌شود.

استتوس متنی خود تخریب با پیش نمایش لینک ‌

استتوس متنی خود تخریب با پیش نمایش لینک

تماس صوتی با قابلیت تصویر در تصویر

در آخرین نسخه واتس‌آپ قابلیت تصویر در تصویر هنگام تماس صوتی فعال شده است. اما متأسفانه این قابلیت تنها برای دستگاه‌هایی که از آخرین نسخه اندروید، یعنی اوریو پشتیبانی می‌کنند، فعال می‌شود.

تماس صوتی با قابلیت تصویر در تصویر

تماس صوتی با قابلیت picture-in-picture

آخرین به‌روزرسانی واتس‌آپ هم‌اکنون در گوگل پلی استور در دسترس است. این نسخه از واتس‌آپ را از این لینک می‌توانید دریافت کنید.

منبع خبر: androidpolice


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

sanam

شنبه, 18 شهریور 1396

ممنون از مطالب مفیدی که میذارید

پاسخ

ثبت نظر