بنیان‌گذار استارت‌آپ‌ها، سرویس جدید گوگل را از دست ندهید

بنیان‌گذار استارت‌آپ‌ها، سرویس جدید گوگل را از دست ندهید

استارت‌آپ واژه‌ای است که در این چند سال اخیر در دنیای فناوری جهان و ایران به شدت رونق داشته است. در واقع استارت‌آپ‌ها کسب‌وکارهای نوپایی هستند که با دید جدیدی به مسائل و مشکلات دنیای فناوری نگاه می‌کنند و ایده‌های نو را برای حل آن‌ها ارائه می‌دهند.

نیل بلومنتال، مؤسس و مدیرعامل کمپانی واربی پارکر (Warby Parker) استارت‌آپ را این چنین تعریف می‌کند:

استارت‌آپ یک کمپانی نوپا است که راه‌حلی نوین را برای یک مسئله ارائه می‌کند؛ در حالی که تضمینی برای موفقیت کمپانی از طریق راه‌حل ارائه‌شده وجود ندارد.

ابزارهای بسیاری مانند Analytics، Firebase وجود دارد که به موفقیت یک استارت‌آپ کمک می‌کند. تا کنون برای استفاده از این ابزارها باید به صورت جداگانه به سراغ هر یک می‌رفتیم. اما حالا گوگل ایده جذابی را در این زمینه ارائه کرده است. کمپانی گوگل همه‌ی چیزهایی که یک استارت‌آپ به آن نیاز دارد را یکجا جمع کرده است .

گوگل با ارائه سرویسی به نام Startup with Google بسیاری از برنامه‌های شتاب‌دهنده گوگل و فضای اشتراکی را در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد؛ ابزارهایی مانند Firebase، Android Studio، Analytics، تمام ابزارهای cloud و ... . بیشتر این ابزارها یا ابتکارات خود کمپانی گوگل هستند و یا اینکه گوگل حامی آن‌هاست. برای دسترسی به این سرویس کافی است به آدرس https://startup.google.com بروید.

ابزارهایی که گوگل در سرویس Startup with Google ارائه می‌دهد

ابزارهایی که گوگل در سرویس Startup with Google ارائه می‌دهد

گوگل علاوه بر ارائه ابزارهای موردنیاز یک استارت‌آپ در Startup with Google، مجموعه‌ای از محتوای آموزشی در زمینه استخدام، مدیریت، افزایش درآمد، طراحی، تست و ... را هم در این وب‌سایت قرار داده است که می‌تواند به تاره‌کاران در این زمینه بسیار مفید باشد.

محتوای آموزشی موجود در سرویس Startup with Google

محتوای آموزشی موجود در سرویس Startup with Google

با تمام این تفاسیر سرویس جدید کمپانی گوگل، Startup with Google، می‌تواند به افرادی که به تازگی یک استارت‌آپ را راه‌اندازی کرده‌اند کمک زیادی کند.

 

منبع خبر: thenewsminute


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر