روند پیش‌ فروش آیفون 8 و 8 پلاس برای اپل نا امید کننده است

روند پیش‌ فروش آیفون 8 و 8 پلاس برای اپل نا امید کننده است

چندی پیش اپل در مراسمی از گوشی‌های جدیدی با نام‌های آیفون 8، 8 پلاس و 10 رونمایی کرد. اپل در این سری گوشی‌های جدید، ویژگی‌های تازه‌ای را اضافه کرده بود که انتظار می‌رفت برای بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های اپل بسیار جذاب باشد؛ اما حالا وقتی که 6 روز از آغاز پیش‌فروش آیفون 8 و 8 پلاس می‌گذرد، آمارها کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسند. طبق این آمارها آیفون‌های سری 8 و 8 پلاس آن‌ طور که انتظار می‌رفت مورد استقبال قرار نگرفته‌اند.

بنا به گزارشات سه روز پس از شروع پیش‌فروش آیفون 8 در چین، تنها حدود 2.5 میلیون از این گوشی پیش‌فروش شد در صورتی که سال گذشته دقیقاً در همین دوره زمانی حدود 6 میلیون از آیفون 7 پیش‌فروش شده بود؛ یعنی کاهشی بیش از 50 درصد!

تحلیل گران معتقدند آیفون 10 که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های آیفون و با قابلیت‌های فوق‌العاده جذاب و نو مانند دوربین TrueDepth، قابلیت FaceID، قابلیت انیموجی و ... که برای اولین بار ارائه شده‌اند، در کنفرانس اخیر اپل رونمایی شد، به مراتب برای کاربران جذاب‌تر و چشم‌گیرتر است. می‌توانید قابلیت‌های فوق‌العاده این گوشی را اینجا بخوایند. بنابراین بیشتر علاقه‌مندان به گوشی‌های اپل، آیفون 10 را ترجیح داده و منتظر پیش‌فروش آن هستند و این مسئله را دلیل اصلی کاهش پیش‌فروش آیفون 8 و 8 پلاس می‌دانند.

آیفون 8 با حافظه 64 گیگابایت قیمتی برابر با 699 دلار و نسخه 256 گیگابایتی 849 دلار قیمت خواهد داشت. آیفون 8 پلاس 64 گیگابایتی 799 دلار و مدل 256 گیگابایتی 949 دلار ازرش دارد. این دو گوشی هوشمند اپل، از فردا 22 سپتامبر برابر با 31 شهریور عرضه خواهند شد.

پیش‌فروش آیفون X، گل سرسبد شرکت اپل هم از تاریخ 27 اکتبر برابر با 5 آبان آغاز خواهد شد. قیمت مدل 64 گیگابایتی این آیفون 999 دلار و قیمت مدل 256 گیگابایتی 1149 دلار خواهد بود.

شما کدام‌یک از این گوشی‌های جدید اپل را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر