لپ‌تاپی که کاربرش را به درون خود راه می‌دهد

لپ‌تاپی که کاربرش را به درون خود راه می‌دهد

آموزش یکی از کلیدی‌ترین مباحث پیش رو برای کودکان و نوجوانان است. اما همواره با مشکلاتی در آموزش علم‌های که به فعالیت‌های عملی و تجربی نیاز دارند مخصوصاً در زمینه تکنولوژی، روبه‌رو بوده ايم و بیشتر مواقع امکان تجربه عملی در این زمینه وجود نداشته است.

در همین راستا یکی از کمپانی‌های آموزشی تکنولوژی محور به نام Raspberry Pi لپ‌تاپ ارزان قیمتی را طراحی کرده است که برد بسیار کوچکی دارد و کیبورد آن به صورت کشویی تعبیه شده است. کاربر به راحتی می‌تواند با جلو کشیدن کیبورد اجزای داخلی لپ‌تاپ را ببیند.

 لپ‌تاپ  pi-top

 لپ‌تاپ pi-top

مدیر ارشد این کمپانی، جس لوزانو، در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این لپ‌تاپ كه pi-top نام دارد با هدف سادگی و روانی آموزش طراحی شده است و امکان بررسی گسترده لپ‌تاپ و مدارهای الکترونیکی پایه را فراهم می‌کند.

این کمپانی از آموزش بر پایه STEAM استفاده می‌کند. STEAM روشی است که همه‌ی ابزارهای آموزش را یکجا کنار هم جمع کرده و به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا در محیطی کاملاً عملی، همراه با تمرین‌هایی در زمینه‌های طراحی، هنری و ... مطالب را بیاموزند. در واقع STEAM محدودیت‌ها را حذف کرده و خلاقیت، نوآوری، جذابیت و... را جایگزین آن‌ها می‌کند.

لپ‌تاپ pi-top از هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر