پارس آنلاین و های وب، غول‌های ارائه خدمات اینترنت با هم ادغام می‌شوند

پارس آنلاین و های وب، غول‌های ارائه خدمات اینترنت با هم ادغام می‌شوند

همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های پارس آنلاین و های وب، هر دو غول‌های بزرگ ارائه خدمات اینترنتی در ایران بودند. اشتباه نکنید لفظ بودند دقیقاً عبارت درستی است! ساعاتی پیش سید ایمان میری، مدیرعامل شرکت ‌های وب در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبری باورنکردنی مبنی بر ادغام این دو شرکت بزرگ را اعلام کرد. در واقعیت بحث از ادغام هم گذشته است و این طور به نظر می‌رسد که کل سهام پارس آنلاین توسط شرکت‌ های وب خریداری شده است و تا پایان سال جاری این دو شرکت در قالب شرکتی واحد با همان نام های وب فعالیت خواهند داشت.

این اولين باری است که چنین اتفاقی در حوزه ICT کشور رخ داده است و در بیانیه‌ای که بین سید ایمان میری، مدیرعامل شرکت‌ های وب و عبدالله فاتح، مدیرعامل پارس آنلاین به امضا رسیده است، دلیل ادغام این دو کمپانی کمک به اجرای برنامه‌های وزیر ارتباطات در جهت شفاف‌سازی بازار و تشویق اپراتورهای غیردولتی برای استفاده از ظرفیت‌های بازارهای مالی به ویژه از طریق حضور در بورس صورت گرفته است.

متن اين توافق‌نامه به صورت زير است:

بسیار مفتخریم تا در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، به استحضار فعالان بازار سرمایه و فناوری اطلاعات و ارتباطات برسانیم که دو شرکت های وب و پارس آنلاین با تجمیع فعالیت‌ها، شبکه و دارایی‌های خویش در قالب شرکت های وب، به ارتقای بهره‌وری و توسعه روز افزون دسترسی به خدمات ارتباطی کشور شتاب بخشند.

این اقدام به منظور تحقق بخشیدن به برنامه‌های اعلامی جناب آقای مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر شفاف‌سازی بازار و تشویق اپراتورهای غیردولتی برای استفاده از ظرفیت‌های بازارهای مالی به ویژه از طریق حضور در بورس صورت گرفته است و امید است تا در پی حضور موفق شرکت های وب در بازار بورس و اوراق بهادار تهران، این تصمیم که برای نخستین بار در صنعت ICT کشور اتخاذ شده است، زمینه رشد و رقابت پذیری این صنعت در ابعاد ملی و بین‌المللی را فراهم آورد.

لازم به ذکر است که اثرات این توافق بر سهام شرکت های وب در آینده نزدیک و طی یک کنفرانس مطبوعاتی به آگاهی عموم خواهد رسید.

متن این توافق‌نامه بین شرکت‌های پارس آنلاین و های وب

متن این توافق‌نامه بین شرکت‌های پارس آنلاین و های وب

 

بعلاوه ساعاتی پیش سید ایمان میری در این خصوص در صفحه شخصی اینستاگرام خود چنین نوشت:

امشب با دوستان عزیزم عبدی و رضا فاتح و پدر بزرگوارشان آقای مهندس سعید فاتح (سهامداران گروه شرکت‌های پارس آنلاین) توافق‌نامه خرید سهام این گروه را برای مجموعه های وب امضا کردیم تا با یاری خداوند طی ماه‌های آتی تا پایان سال فرآیند ادغام را انجام دهیم. ضمناً این دوستان این افتخار را به ما دادند که به‌عنوان سهامدار و عضو هیئت‌مدیره در های وب حضور داشته باشند. در نتیجه های وب و پارس آنلاین برای حضوری پرقدرت‌تر در بازار ارتباطات در قالب شرکت های وب با یکدیگر ترکیب می‌شوند. لازم میدانم از مساعدت‌ها و راهنمایی‌های وزیر محترم ارتباطات جناب آقای مهندس جهرمی و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جناب آقای مهندس فلاح در کمک به دستیابی به این توافق سپاسگزاری نمایم. امیدوارم این اتفاق باعث شروع جریانی برای تجمیع شرکت‌ها به جهت دستیابی به اهداف کلان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمان گردد. انشا الله

پست سید ایمان میری در خصوص ادغام شرکت‌های پارس آنلاین و های وب

پست سید ایمان میری در خصوص ادغام شرکت‌های پارس آنلاین و های وب

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: اينستاگرام


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Shshs

دوشنبه, 08 آبان 1396

غول های دزدی در ایران

پاسخ

ثبت نظر