نسل بعدی ساعت های هوشمند: چه چیز باید از موج جدید تکنولوژی پوشیدنی انتظار داشت.

نسل بعدی ساعت های هوشمند: چه چیز باید از موج جدید تکنولوژی پوشیدنی انتظار داشت.

نسل بعدی ساعت های هوشمند: چه چیز باید از موج جدید تکنولوژی پوشیدنی انتظار داشت.


با این حال، خریدن اولین نسل از هر محصول کاری پر از ریسک است، زیرا شرکت های سازنده تجربه در مورد سخت افزار ندارند و سیستم نرم افزاری کار بسیار زیادی برای توسعه می برد. به همین دلیل گاهی اوقات خوب است که خریدار اولین نسل تکنولوژی نباشیم و صبر کنیم تا نسل های بعدی آن به بازار بیایند. در مورد ساعت های هوشمند، مدل های جدید بسیار زیادی تا دوازده ماه آینده به بازار خواهند آمد.در اینجا به بهترین های نسل بعدی ساعت های هوشمند می پردازیم. برخی از آن ها رسما معرفی شده اند و برخی دیگر فقط در حد شایعه روی سایت های اینترنتی می باشند.

Apple Watch 2
ساعت اپل اصلی شهریور پارسال همراه با آیفون 6 معرفی شد و سپس فروردین سال بعد به بازار آمد. البته انتظار نمی رود که اپل دوباره همان الگوی قبلی را تکرار کند. در نتیجه ممکن است این محصول تا بهار سال بعد منتشر نشود. بر اساس زمزمه هایی که در سایت های اینترنتی دیده می شود، ساعت های جدید اپل دارای دوربین فیس تایم است. همچنین قابلیت اتصال به وای فای دارد، و شما می توانید در زمانی که تلفن همراهتان نزدیکتان نیست ایمیل ، پیامک  و غیره دریافت کنید.

Samsung Gear S2
این محصول حتی با گوشی هایی که سامسونگ نیستند نیز کار می کند. قاب دیجیتالی به شما اجازه می دهد که به جای این که سعی کنید روی یک صفحه 1.2 اینچی سوپر آمولد دستتان را روی مکان درست بگذارید از فریم خارجی دستگاه برای گشتن به دنبال گزینه مورد نظر استفاده کنیدقابلیت اتصال G4 ، وای فای، کنترل ضربان قلب از قابلیت های این دستگاه است. قول داده شده است که مدل های اسپرت 1000 مدل قابل سفارشی سازی نیز دارد... خوب سامسونگ هنوز نگفته چه زمانی این محصول منتشر می شود، و راجع به قیمت آن نیز صحبتی به میان نیاورده است.

 Moto 360 2 جدید
این محصول در دو اندازه است. 42 میلی متر و 46 میلی متر. این دو اندازه مربوط به صفحه نمایش LCD 1.37 و 1.56 می باشد. برای صفحه نمایش بزرگتر رزلوشن 360x360 می باشد (ppi 233) . نسخه کوچک تر با صفحه نمایش 1.37، دارای رزلوشن 325 x360 می باشد (ppi 263). از نظر ارتباطات، دارای بلوتوث و وای فای می باشد و مدل های اسپرت  Moto 360 دارای GPS نیز می باشند.

Asus ZenWatch 2
شرکت ایسوس از ساعت های هوشمند خود در IFA پرده برداری کرد. مانند ساعت های اپل ،ZenWatch 2 در دو اندازه است. صفحه نمایش برای هر دو منحنی D2.5 آمولد می باشد و تنها تغییر اصلی در طراحی اضافه کردن دکمه آماده به کار در گوشه به شکل صفحه ساعت می باشد. تمرکز این محصول روی قیمت و حق انتخاب است. و برخلاف قیمت سنگین ساعت هوآوی ، قیمت این ساعت ها کاملا مناسب و 149 یورو قیمت گذاری شده است.

Huawei Watch
ساعت هوآوی... یکی از شیک ترین ساعت های هوشمند اندروید می باشد اما گران قیمت است. قیمت آن 399 یورو تا 699 یورو می باشد. ساعت هوآوی دارای شیشه یاقوت کبود ضد خش است و بدنه آن استیل ضد زنگ است. رنگ های آن طلایی، مشکی و نقره ای است. دسته های این ساعت ها استیل و چرم می باشد. به طور کلی 40 مدل برای انتخاب وجود دارد.

Tag Heuer Carrera Wearable 01
ساعت هوشمند Tag در آذر ماه امسال به بازار می آید. و قیمت آن 1400 دلار است. طول عمر باتری آن 40 ساعت است و سیستم عامل آن اندروید است. مونتاژ شده در سوئیس با پردازنده اینتل، گفته شده است که سخت افزار های این ساعت قابل ارتقا می باشند.
هنوز نمی دانیم که ساعت های هوشمند Tag چه شکلی هستند از چه صفحه نمایشی در آن ها استفاده می شود و چگونه شارژ می شود. درنتیجه باید منتظر خبر های جدید تا پاییز امسال که زمان انتشار این محصول است باشیم.

ساعت هوشمند Casio
کاسیو تصمیم گرفته است که شانس خود را در دنیای تکنولوژی های پوشیدنی امتحان کند. در مصاحبه ای با WSJ، رئیس جدید این شرکت، کازوهیرو کاشیو گفت : " ما سعی داریم که ساعت های هوشمندمان را به حد کمال در ساعت های هوشمند برسانیم: دستگاهی که به راحتی خراب نمی شود، پوشیدن آن راحت است و پوشیدن آن حس خوبی می دهد." قیمت این محصول 400 دلار است اما هنوز اعلام نشده که چه زمانی منتشر می شود.

ساعت هوشمند Swatch
اولین ساعت هوشمند سواچ که به صورت لمسی می باشد، مرداد ماه امسال منتشر شد. آنطور که این شرکت خبر داده است دو مدل از این ساعت ها موجود است. یکی با قابلیت NFC ( ارتباط حوزه نزدیک) برای کنترل مخارج، باز کردن در های هتل و قفل های سازگار، و یک ساعت دارای بلوتوث برای نشان دادن هشدار ها و اخبار از طریق تلفن همراه.

Breitling B55 Connected
B55 Connected از بلوتوث LE برای اتصال به تلفن های هوشمند استفاده می کند، که به شما این امکان را می دهد که کارکرد هایی از جمله تنظیم یک منطقه زمانی دیگر، هشدارها و ارتعاشات ( ویبره) برای یادآوری را به آن اضافه کنید. این ساعت بر پایه کالیر کرونوگراف Caliber B50 از Breitling ساخته شده است. این ساعت های هوشمند تا پیش از زمستان امسال منتشر خواهند شد.

Vector Luna
شرکت تازه وارد Vector دو ساعت هوشمند Lunar و Meridian خود را معرفی کرده است. نسخه Luna دارای صفحه ای گرد است، و در مدل های کلاسیک، کاربردی و مدرن می آید. سیستم عامل  این ساعت ها مخصوص و سفارشی برای Vector است و دارای قابلیت های معمولی ساعت های هوشمند می باشد. رویداد ها را از تلفن هوشمندتان مانند پیام ها تماس ها و رویدادهای فیس بوک را به شما منتقل می کند.

Vector Meridian
Meridian دارای صفحه ای مربعی بوده و با دسته فلزی و چرم مرغوب بسیار مناسب برای سفارشی سازی می باشد. ساعت های وکتور صفحه لمسی ندارند و سه دکمه در کنار خود دارند که همه چیز با آن کنترل می شود. اگر از LCD کم مصرف  برای صفحه آن استفاده کنید باتری آن تا 30 روز طول عمر دارد.

Kairos SSW / MSW
ساعت های Kairos در دو نوع است: MSW و SSW. نوع MSW از کالیبر ژاپنی استفاده می کند در حالی که کالیبر SSW سوئیسی است. هر نوع در سه مدل می آید: یک ساعت سنتی بدون استفاده از تکنولوژی، یک نسخه هوشمند با پوشش OLED ( دیود گسیل نور ارگانیک) روی شیشه ، و یک T-Band .خود ساعت هیچ گونه عملکرد هوشمندی نداشته باشد و دسته ساعت است که هوشمند است. ساعت های Kairos از کالیبر های سنتی استفاده می کنند، مانند همان هایی که در ساعت های Rolex و Tag استفاده می شود. به همین دلیل این محصول بسیار گران قیمت است و 1300 دلار قیمت گذاری شده است.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر