تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران مشخص شد

تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران مشخص شد

تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران مشخص شد. خبر را از اینجا بخوانید.

تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران

طرح ارائه اینترنت به صورت غیر حجمی و منصفانه چندی است که در فضای مجازی و کاربران دنیا اینترنت در کشور جنجال به پا کرده است. پس از چند ماه بررسی و برنامه‌ریزی بالاخره 10 روز پیش این طرح تصویب شد و جزییات آن به صورت رسمی اعلام گردید. جزییات تعرفه اینترنت نامحدود را می‌توانید از این لینک بخوانید.

بنا به این طرح شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به صورت ثابت، موظف هستند که از فردا 10 آذرماه تعرفه‌های خود را مطابق مصوبه اعلام کنند و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بی‌سیم در اجرا کردن این طرح مختارند.
بر همین اساس سخنگوی شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام، تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت، بر اساس اصول سرعت محور بودن، کاهش هزینه مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین الملل به همراه رعایت مصرف منصفانه را اعلام کرد که در تصویر زیر لیست تعرفه‌های جدید اینترنت این شرکت را می‌بینید.

تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران

تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران 

بیدخام در خصوص اجرایی شدن این تعرفه‌های اعلام شده گفت:

تعرفه‌های جدید در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و درجهت بهبود کیفیت خدمات عرضه شده با توجه به نیاز مشتریان طراحی و با بررسی‌های کارشناسی تدوین گردیده و متعاقبا اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعرفه‌ی سرویس‌های غیر حجمی مبتنی بر اساس یک سقف مصرف منصفانه (Fair usage policy) مشخص شده است، افزود:

تعیین این سقف حجم برای کاربر به منظور ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی سپرده شده است.

نظرات و تجربیات خود در خصوص شیوه جدید قیمت‌گذاری اینترنت را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: مخابرات ایران


5 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ناصر

جمعه, 10 آذر 1396

اینکه حجم ترافیک داخلی و خارجی رو مشخص نکرده

پاسخ

Milad Ebadi

جمعه, 10 آذر 1396

دانلود شبانه هم که پر دیگه نه؟؟؟ خدا ازت نگذره آقای وزیر !!! حالا میفهمم چرا قاضی پور موافق نبود که امثال تو بیاد توی همچین پستهایی.

پاسخ

sdfsfas

جمعه, 10 آذر 1396

لعنت بر هر چی مردم آزاره

پاسخ

آراد

شنبه, 11 آذر 1396

باز بازی دادن مردم این هم شده داستان چند برابر کردن یک شبه تعرفه گوشیهای موبایل در حمایت از تولید گوشی داخلی. سود کلانی که رانتخور ها زدن به جیب بماند کدوم تولید داخلی 12 سال میگذره اول کار این دولت هم که اعلام کردید طرح شکست خورد پس چرا تعرفه گمرک کم نشد؟ چرا گوشی ارزون نشد؟ برجام پذیرفته شد تحریمها لغو شد چرا دلار 900 تومن که یک ماهه شد 3500 تومن باز 900 تومن نشد؟
ترافیک داخلی روی کدوم بستر اینترانت؟ چندتا سرویس دهنده بجای افزایش و گسترش ، تعطیل شدن رفت؟
چه ترافیک داخلی که حجم دو برابر بدر ه اصطلاح مصرف منصفانه براش در نظر گرفتین؟ قیمت گیگی 2000 تومن تا 4000 تومن منصفانه است؟
پول نفت که معلوم نیست چی میشه تازه گیگی که برای شما 300 تا 400 تومن تموم میشه بیایم 2000 تومن پرداخت کنیم 9% هم ارزش افزوده روش بدیم؟
بابا وقاحتم خوب چیزیه مردم رو چی فرض کردید؟ اههه معلومه اونم تقصیر خود ماست وقتی خودرو گرون میشه میریم 5تا 5تا میخریم معلومه اوضاع چطور میشه

پاسخ

حامد

شنبه, 11 آذر 1396

بقول اقای احمدی نژاد میگفتن وقتی مردم رو رعیت خودشون میدونن مثه زمان خان سالاری قبل پهلوی ها دیگه رضایت و فقر و توان مردم براشون مهم نیست دلامصب وزیر جوان تو چه وزیری هستی که از خانواده فقیری هم بودی بعد تعرفه میبندی ماهی 12 هزارتومان؟؟؟!!!!
یعنی وضع ملت ایقد خوب شده که سالی 150 هزارتومان بدهند برای نت فقط؟؟؟؟
یعنی وضع مردم و نمیدونی در حد فاجعه هست از نظر مالی؟؟؟؟
همه تویوتا تو خونه ندارن وزیر جوان صندلی ریاست اینجوریتون کرده!؟؟؟؟؟که فقر و رنج عامه ملت و فراموش کردی؟؟
خاصیت وزارت و رده بالا شدنه!!؟؟

پاسخ

ثبت نظر