مایکروسافت ابزاری برای مدیریت فعالیت تیمی توسعه می‌دهد

مایکروسافت ابزاری برای مدیریت فعالیت تیمی توسعه می‌دهد

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر دورکاری به یکی محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد برای بسیاری از فعالان حوزه تکنولوژی تبدیل شده است. نه تنها فعالان حوزه تکنولوژی بلکه همه افرادی که نیاز دارند از راه دور با هم همکاری داشته باشند برای مدیریت فعالیت تیمی خود به ابزارهایی برای همکاری از راه دور نیاز دارند که به عنوان یکی از معرف‌ترین این ابزارها Trello را می‌توان نام برد.

دقیقا با همین منظور به تازگی شرکت مایکروسافت هم اپلیکیشنی به نام white Board را برای مدیریت فعالیت تیمی طراحی کرده است که نسخه اولیه آن برای کاربران قابل دسترسی است.

نسخه ارائه شده در اصل ابزاری است برای همکاری مشترک که به صورت real-time تصاویر، گراف‌ها، نمودارها و نقاشی‌های تیمی را به اشتراک می‌گذارد، چیزی فراتر از تنها نوشته، لینک و اطلاعات ساده. مایکروسافت ایده ساخت این ابزار را نخستین بار برای surface Pro در سر داشت اما در حال حاضر آن را برای همه نسخه‌های ویندوز 10 توسعه داده شده است.

برای استفاده از این برنامه، می‌توانید آن را به صورت رایگان از این لینک دانلود کنید. اما برای ذخیره اطلاعات خود در فضای ابری (cloud) باید یک حساب مایکروسافت داشته باشید. در ضمن برای به اشتراک گذاری وایت بورد جدید مایکروسافت (white Board app) در بین چندین نفر، حداقل یکی از اعضای تیم باید از آفیس 365 استفاده کند.

نسخه آزمایشی وایت بورد جدید مایکروسافت (white Board app) در حال حاضر برای ویندوز 10 که از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند در دسترس است و به گفته مایکروسافت به زودی سایر زبان‌ها هم پشتیبانی خواهند شد.

اگر ابزارهای دیگری برای مدیریت فعالیت تیمی می‌شناسید و یا تجربه استفاده از چنین ابزارهایی را دارید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر