ربات Hubo مشعل المپیک زمستانی 2018 را حمل خواهد کرد

ربات Hubo مشعل المپیک زمستانی 2018 را حمل خواهد کرد

این روزها هوش مصنوعی و ربات‌هایی که قادر هستند بسیاری از کارهای انسان‌ها را انجام دهند زیاد شده‌اند اما جالب اینجاست که گاهی برخی از این ربات‌ها توانسته‌اند به عنوان یکی از جذابیت‌های مراسم‌های معروف انسان باشند، درست مانند ربات  Hubo که قرار است مشعل المپیک زمستانی 2018 را بدست بگیرد! جزییات را در فیسیت بخوانید.

ربات Hubo و مشعل المپیک زمستانی 2018

این روزها هوش مصنوعی و ربات‌هایی که قادر هستند بسیاری از کارهای انسان‌ها را انجام دهند زیاد شده‌اند اما جالب اینجاست که گاهی برخی از این ربات‌ها توانسته‌اند به عنوان یکی از جذابیت‌های مراسم‌های معروف انسان باشند، درست مانند ربات  Hubo که قرار است مشعل المپیک زمستانی 2018 را بدست بگیرد!

این ربات که توسط مرکز مرکز تحقیقات علوم و تحقیقات پیشرفته کره جنوبی توسعه داده شده است، رباتی شبیه انسان است که اولین بار در سال 2006 معرفی شده بود. این ربات جالب می‌تواند صدا را تشخیص داده و با انسان ارتباط برقرار کند و با حفظ تعادل بین هر دو پا، روی همه سطوح حرکت کند.

اما Hubo اولین رباتی نیست که توانسته است مشعل المپیک را حمل کند. اوایل سال جاری میلادی یک ربات توانست به مشعل المپیک زمستانی برای حمل زیر آب کمک کند. جالب اینجاست که این ربات توانست با شعله روشن مشعل المپیک را به مقصد برساند.

بازی‌های المپیک زمستانی قرار است از فوریه 2018 در شهر پیونگ چانگ کره جنوبی شروع شود و تا آن زمان 85 ربات به صورت داوطلب، درخواست حمل مشعل المپیک زمستانی را کرده‌اند.

اقدام نمادین برای حمل مشعل المپیک زمستانی توسط ربات‌ها می‌تواند نشان از آینده روشن این ابزارهای هوشمند باشد. به نظر می‌رسد دوره هوشمند شدن دنیا با هوشمند کردن وسایل موجود فعلی، اینترنت اشیا و با ورود ربات‌های هوشمند به زندگی ما، نزدیک‌تر می‌شود.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر