آنچه در اختتامیه جشنواره صد دانه یاقوت شهر فافا گذشت

آنچه در اختتامیه جشنواره صد دانه یاقوت شهر فافا گذشت

با به پایان رسیدن جشنواره صد دانه یاقوت، شهر فافا مراسم اختتامیه‌ای را در روز پنجشنبه، 7 آذرماه، در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار کرد تا ضمن اهدای جوایز شرکت‌کنندگان، خاطره‌ای خوش برای آن‌ها به‌جای بگذارد. در این مراسم شرکت‌کنندگان در جشنواره، نمایندگان شورای شهر شیراز، جناب مهندس پاک‌فطرت و مهندس ناظری و همچنین تیم فروشگاه الکترونیکی شهر فافا حضور داشتند. جزييات را در فیسیت، چهره و اخبار فناوری اطلاعات بخوانيد.

اختتامیه جشنواره صد دانه یاقوت شهر فافا

فروشگاه اینترنتی شهر فافا، دارنده برند محبوب جنوب کشور برای یلدای امسال جشنواره‌ای با نام صد دانه یاقوت را به مدت یک ماه برگزار کرد. کاربران این فروشگاه اینترنتی در این مدت، بر سر جمع‌آوری یاقوت‌های بیشتر رقابت کردند. نفر اول رقابت بدون قرعه‌کشی برنده 50 میلیون ریال شد و سایر حاضران در جشنواره، در قرعه‌کشی 50 میلیون ریالی شرکت داده شدند.

با به پایان رسیدن جشنواره صد دانه یاقوت، شهر فافا مراسم اختتامیه‌ای را در روز پنجشنبه، 7 آذرماه، در سالن "همایش‌های شهر" در شیراز برگزار کرد تا ضمن اهدای جوایز شرکت‌کنندگان، خاطره‌ای خوش برای آن‌ها به‌جای بگذارد. در این مراسم شرکت‌کنندگان در جشنواره، نمایندگان شورای شهر شیراز، جناب مهندس پاک‌فطرت و مهندس ناظری و همچنین تیم فروشگاه الکترونیکی شهر فافا حضور داشتند.

این مراسم با سخنرانی آقای غلامرضا تمیس، ریاست محترم فروشگاه الکترونیکی شهر فافا آغاز شد. آقای تمیس هدف شهر فافا و پرسنل آن را جلب اعتماد شهروندان شهر فافا اعلام کرد هدفی که با رضایت 99 درصدی مشتریان تحقق یافته است. در ادامه آقای تمیس به نقل از مدیرعامل شرکت بنز، آینده‌ای از جهان را به تصویر کشید آینده‌ای که بیشتر از هر چیز به تکنولوژی، گوشی موبایل و اینترنت وابسته خواهد بود. آقای غلامرضا تمیس ضمن این نقل‌قول، اهمیت تجارت الکترونیک و موفقیت کسب‌وکارهای فعال در این حوزه همچون فروشگاه‌های الکترونیکی در سالیان آینده را متذکر شد. ایشان سخنانشان را با جمله "فاصله بین نداشتن و داشتن، فقط خواستن است" به پایان رساند.

آقای غلامرضا تمیس، ریاست محترم فروشگاه الکترونیکی شهر فافا

آقای غلامرضا تمیس، ریاست محترم فروشگاه الکترونیکی شهر فافا

این مراسم با سخنرانی دکتر ناصری از اعضای شورای شهر شیراز ادامه یافت. وی از معضل بیکاری سخن گفت مشکلی که گریبان گیر تعداد زیادی از تحصیل‌کردگان دانشگاهی هم می‌شود. وی معتقد بود برای حل مشکلات موجود باید با تکیه بر پتانسیل‌های شهر شیراز همچون دارا بودن عنوان‌های شهر فرهنگی، مذهبی، قطب پزشکی و...، با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا به جنگ مشکل بیکاری برویم.

مراسم با اجرای موسیقی سنتی از گروه افرا ادامه یافت و بعد از آن نوبت به سخنرانی مهندس احسان تمیس، مدیریت فروشگاه اینترنتی شهر فافا و مهندس امید امرایی، مدیر محصول شهر فافا رسید. این دو مدیر شهر فافا علت ایجاد این فروشگاه در شهر شیراز را ادای دین و تعهد به مردم شیراز اعلام کرده و از حقوق مسلم مشتریان سخن گفتند، حقوقی همچون ارسال رایگان و سریع کالا.

سخنرانی مشترک مهندس امرایی مدیر محصول و مهندس احسان تمیس مدیریت فروشگاه الکترونیکی شهرفافا

سخنرانی مشترک مهندس امرایی مدیر محصول و مهندس احسان تمیس مدیریت فروشگاه الکترونیکی شهر فافا

بالاخره نوبت به اهدای جوایز رسید. جایزه 50 میلیون ریالی به آقای احسان یار محمودی به‌عنوان نفر اول رقابت در جشنواره صد دانه یاقوت اهدا شد.

سپس مراسم به بخش هیجان‌انگیز خود رسید، قرعه‌کشی جایزه 50 میلیون ریالی! جایزه‌ای که به خانم نرجس کریمی رسید که البته در مراسم حاضر نبود.

حضور نداشتن برنده قرعه‌کشی 50 میلیونی شور و هیجان حاضران را از بین نبرد زیرا شهر فافا برای حاضران در مراسم هم قرعه‌کشی 10 میلیون ریالی ترتیب داده بود که مراسم با مشخص شدن برنده خوش‌شانس این جایزه به پایان رسید.

پس از پایان مراسم کالاهایی كه شرکت‌کنندگان در جشنواره به‌رایگان و با انارهای خود خریده بودند، به آن‌ها تحویل داده شد.

تحویل کالاهای خریداری شده با انار در مراسم اختتامیه

تحویل کالاهای خریداری شده با انار در مراسم اختتامیه

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر