آپدیت جدید تلگرام دسکتاپ با پشتیبانی از پست‌های آلبومی منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام دسکتاپ با پشتیبانی از پست‌های آلبومی منتشر شد

در آخرین به‌روزرسانی تلگرام برای سیستم‌عامل‌های موبایل، نسخه 4.5، شاهد ویژگی جالب پست‌های آلبومی بودیم. با استفاده از این قابلیت کاربر می‌توانید حداکثر 10 عکس یا ویدیو را در قالب یک آلبوم تصاویر و در یک پست ارسال کنید. حالا انتشارنسخه 1.2.6 تلگرام برای هر سه سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس با اضافه شدن این قابلیت همراه بوده است. جزييات را در فیسیت، چهره و اخبار فناوری اطلاعات بخوانيد.

نسخه 1.2.6 تلگرام دسکتاپ

تلگرام یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین پیام‌رسان‌هایی است که در حال حاضر کاربران زیادی در سراسر دنیا و کشور ما دارد. طبق گزارش‌هایی پس از گذشت تنها 2 سال و نیم از شروع فعالیت، این پیام‌رسان در حال حاضر حدود 100 میلیون کاربر فعال دارد. یکی از نکات مثبت پیام‌رسان تلگرام وجود این اپلیکیشن برای انواع پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس، اندروید و iOS است.

توسعه‌دهندگان تلگرام دائماً برای این اپلیکیشن به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌دهد و به‌واسطه همین به‌روزرسانی‌های دائمی و ارائه سرویس‌های مختلف، توانسته‌اند در بین کاربران محبوبیت خاصی به دست بیاورند. جالب است بدانید که تقریباً نصف کاربران پیام‌رسان تلگرام در سراسر دنیا، ایرانی هستند.

در آخرین به‌روزرسانی تلگرام برای سیستم‌عامل‌های موبایل، نسخه 4.5، شاهد ویژگی جالب پست‌های آلبومی بودیم. با استفاده از این قابلیت کاربر می‌توانید حداکثر 10 عکس یا ویدیو را در قالب یک آلبوم تصاویر و در یک پست ارسال کنید.

حالا انتشار نسخه 1.2.6 تلگرام برای هر سه سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس با اضافه شدن این قابلیت همراه بوده است.

آپدیت جدید تلگرام دسکتاپ با پشتیبانی از پست های آلبومی

آپدیت جدید تلگرام دسکتاپ با پشتیبانی از پست های آلبومی

در نسخه جدید دسکتاپ تلگرام درصورتی‌که چندین عکس یا ویدیو را انتخاب کنید سه گزینه ارسال به‌صورت آلبوم (send as an albume)، ارسال به‌صورت جداجدا (send as separate photos) و ارسال به‌صورت فایل (send as file) برای شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه اول، تصاویر یا ویدیوهای شما در قالب یک آلبوم ارسال می‌شود.

نسخه 1.2.6 تلگرام دسکتاپ را برای هر سه سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر