کدام گوشی‌ها بهترین دوربین را دارند

کدام گوشی‌ها بهترین دوربین را دارند

این روزها تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره همه ما تبدیل شده‌اند. با پیشرفت‌های چشمگیر دوربین گوشی‌های هوشمند، دیگر بسیاری از افراد از خرید دوربین‌های باکیفیت و پرهزینه بی‌نیاز شده‌اند؛ اما مسئله اینجاست که دوربین همه گوشی‌ها به یک اندازه باکیفیت نیستند. به همین دلیل قصد داریم گوشی‌هایی موجود در بازار که بهترین دوربین‌ها را دارند را به شما معرفی کنیم. پس با معرفي بهترین گوشی بر اساس دوربین با فيسيت همراه باشيد.

بهترین گوشی بر اساس دوربین برای سال 2018

این روزها تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره همه ما تبدیل شده‌اند. با پیشرفت‌های چشمگیر دوربین گوشی‌های هوشمند، دیگر بسیاری از افراد از خرید دوربین‌های باکیفیت و پرهزینه بی‌نیاز شده‌اند؛ اما مسئله اینجاست که دوربین همه گوشی‌ها به یک اندازه باکیفیت نیستند. به همین دلیل قصد داریم گوشی‌هایی موجود در بازار که بهترین دوربین‌ها را دارند را به شما معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشيد.

پیکسل 2 گوگل (google Pixel 2)

گوگل پیکسل 2 با به دست آوردن نمره 98 در آزمون Dxo توانسته است صدرنشین جدول بهترین گوشی بر اساس دوربین باشد. این گوشی با صفحه نمایش 6 اینچی، پردازنده اسنپ دارگون 835، 4 گیگ حافظه رم عرضه شده است. پیکسل 2 گوگل از دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین‌های این گوشی به فناوری‌های +HDR، لرزش گیر اپتیکال و فوکس خودکار مجهز شده است. اگرچه دوربین پیکسل 2 توانسته است بالاترین نمره در بین دوربین گوشی‌های هوشمند را بدست بیاورد اما زوم این گوشی بسیار ضعیف می‌کند.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید دوربین پیکسل 2 گوگل توانسته است در کل نمره 98 را در آزمون Dxo بدست بیاورد. به‌صورت جزئی‌تر دوربین این گوشی برای عکس‌برداری نمره 99 و برای فیلم‌برداری نمره 96 را کسب کرده است.

نمره Dxo دوربين گوشي پیکسل 2 گوگل

نمره Dxo دوربين گوشي پیکسل 2 گوگل

آیفون X

دومین جایگاه بهترین گوشی بر اساس دوربین به آیفون X با نمره 97 تعلق می‌یابد. آیفون X گل سرسبد کمپانی اپل است که بارها اپل از آن به‌عنوان گوشی از آینده یاد کرده است و آن را به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آیفون به بازار، عرضه کرده است. این گوشی مجهز به دوربین دوگانه پشتی با لنز 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، کیفیت فیلم‌برداری 4k با 60 فریم در ثانیه وارد بازار شده است.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید آیفون X توانسته است با کسب نمره 97 در آزمون Dox در جایگاه دوم بهترین گوشی بر اساس دوربین قرار بگیرد. با این وجود اگر در بخش‌بندی نمره Dox به نمره عکس‌برداری دوربین این گوشی توجه کنید می‌بینید که نمره 101 را به دست بیاورد، بیشترین نمره برای عکس‌برداری گوشی!

خرید آیفون X با 64 گیگابایت حافظه از شهرفافا با قیمت 5799 هزار تومان

نمره Dxo دوربين گوشي آیفون X

نمره Dxo دوربين گوشي آیفون X

هواوی میت 10 پرو (Huawei mate 10 pro)

رتبه سوم بهترین گوشی بر اساس دوربین با کسب نمره 97 به هواوی میت 10 پرو می‌رسد. این گوشی از دوربین دوگانه پشتی با لنزهای 12 و 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 عرضه شده است.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید عکس‌برداری دوربین این گوشی توانسته است نمره 100 را به دست بیاورد یعنی از نظر عکس‌برداری گرچه از آیفون X با یک فاصله عقب است اما از پیکسل 2 که در جایگاه اول قرار دارد بهتر عمل می‌کند.

نمره Dxo دوربين گوشي هواوی میت 10 پرو

نمره Dxo دوربين گوشي هواوی میت 10 پرو

گلکسی نوت 8 (galaxy note 8)

در رتبه‌بندی بهترین گوشی بر اساس دوربین، جایگاه چهارم با نمره 94 به گلکسی نوت 8 سامسونگ می‌رسد. این گوشی با دوربین دوگانه پشتی 12 مگاپیکسلی wide-angle و تله فوتو، زوم اپتیکال و کیفیت فیلم‌برداری 4k عرضه شده است.

اگرچه گلکسی نوت 8 در این رتبه‌بندی در جایگاه چهارم قرار گرفته است اما عکس‌برداری این گوشی توانسته است نمره 100 را در آزمون Dox را بدست بیاورد. برتری دوربین این گوشی نسبت به دوربین سایر گوشی‌ها به زوم آن برمی‌گردد که اگر در تصاویر ارائه‌شده هم دقت کنید می‌بینید زوم گلکسی نوت 8 با کسب نمره 66 توانسته است بهترین زوم را ارائه دهد.

خرید گلکسی نوت 8 با 64 گیگابایت حافظه از شهرفافا با قیمت 3600 هزار تومان

نمره Dxo دوربين گوشي گلکسی نوت 8

نمره Dxo دوربين گوشي گلکسی نوت 8

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثیقثثثصقثصقب

دوشنبه, 09 بهمن 1396

الان چه جوری میت شد سوم
اپل که میانگینش پایینتر میشه
اینقدر فن نباشید زشته

پاسخ

ثبت نظر