گوشی‌های برند ال جی شامل طرح رجیستری شدند

گوشی‌های برند ال جی شامل طرح رجیستری شدند

به دنبال اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل، امروز از بین سه برند غالب بازار، برند ال جی برای سومین فاز طرح رجیستری موبایل انتخاب شد.

برند ال جی، هدف سومين فاز طرح رجیستری

از روز 28 بهمن‌ماه گوشی‌های برند ال جی مشمول طرح رجیستری می‌شوند.

طرح رجیستری گوشی‌های موبایل با هدف مبارزه با قاچاق گوشی از 28 مهرماه امسال به اجرا درآمد. در مرحله اول برند آیفون شامل این طرح شد و آیفون X به عنوان اولین گوشی ممنوعه اعلام شد. مرحله دوم این طرح گوشی‌های برند موتورولا، گوگل و بلک بری را شامل می‌شد.

اگرچه طرح رجیستری گوشی‌های موبایل در این دو فاز موفق عمل کرده بود اما هیچ‌یک از برندهای اعلام شده، ازجمله برندهای مطرح و غالب کشور نبودند. به همین دلیل اعلام شده بود که در فاز سوم این طرح یکی از سه برند مطرح بازار، سامسونگ، هواوی و ال جی شامل طرح رجیستری موبایل خواهند شد.

به دنبال همین موضوع دقایقی پيش از بین سه برند غالب بازار برند ال جی برای سومین فاز طرح رجیستری موبایل انتخاب شد.

حمیدرضا دهقانی نیا، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص گفت:

مطابق با تصمیم کارگروه راهبری طرح رجیستری که امروز بعدازظهر تشکیل جلسه داد، مقرر شد گوشی‌های برند ال جی مشمول طرح رجیستری در فاز سوم اجرای این طرح قرار گیرند. بر این اساس از روز 28 بهمن‌ماه جاری تمامی گوشی‌های برند ال جی مشمول اعمال سیاست رجیستری خواهند شد و پس از آن در کمتر از یک ماه آینده، سایر برندهای گوشی باقی‌مانده نیز به این طرح اضافه خواهند شد.

به گفته دهقانی نیا از امروز خریداران گوشی‌های برند ال جی، چه گوشی‌های نو و چه گوشی‌های دست دو، باید نسبت به رجیستر کردن گوشی خود در شبکه موبایل و انتقال سند مالکیت آن اقدام کنند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر