دانلود استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

دانلود استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

اخیراً اینستاگرام قابلیتی را به برنامه خود افزوده است که در صورت اسکرین شات (screen shot) گرفتن از استوری، به کاربر اطلاع می‌دهد. این اتفاق شاید برای بسیاری از ما خوش‌آیند نباشد اما راه‌حلی برای دور زدن این مسئله وجود دارد. می‌توانید با روشی ساده به صورت ناشناس استوری اینستاگرام فرد مورد نظر خود را دانلود کنید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که با هدف به اشتراک ‌گذاری عکس و ویدیو فعالیت دارد یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که در بین ایرانیان هم محبوبیت خاصی دارد. به دلیل این حجم استقبال، اینستاگرام قابلیت‌های زیادی را دائماً به برنامه خود اضافه می‌کند که یکی از این قابلیت‌ها، استوری (story) است.

استوری اینستاگرام چیست

با استفاده از استوری اینستاگرام می‌توانید عکس یا ویدیویی را به صورت موقت (24 ساعته) با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید که بعد از این مدت زمان، استوری شما ناپدید خواهد شد. شما می‌توانید با اضافه کردن ایفکت ها و استیکرهای مجازی، جلوه‌ای ویژه به استوری های خود بدهید.

اگر پیگیر اخبار شبکه‌های اجتماعی از طریق فیسیت باشید حتماً می‌دانید اخیراً اینستاگرام قابلیتی را به برنامه خود افزوده است که در صورت اسکرین شات (screen shot) گرفتن از استوری، به کاربر اطلاع داده می‌شود. اگرچه این اتفاق شاید برای بسیاری از ما خوش‌آیند نباشد اما راه‌حلی برای دور زدن این مسئله وجود دارد. می‌توانید به روشی که در ادامه می‌آید به صورت ناشناس استوری اینستاگرام فرد مورد نظر خود را دانلود کنید.

مقالات مرتبط:

چطور بفهمیم چه کسی از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته است

با قابلیت Close Friend، استوری‌های اینستاگرام را تنها برای افرادی خاص ارسال کنید

روش دانلود استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

با توجه به اینکه اگر از استوری شخصی در اینستاگرام اسکرین شات (screen shot) بگیرید به او اطلاع داده می‌شود، برای داشتن استوری اینستاگرام کاربران، دیگر نیازی به اسکرین شات گرفتن از آن نیست بلکه به‌راحتی می‌توانید به صورت ناشناس استوری آن‌ها را دانلود کنید. برای دانلود استوری اینستاگرام به صورت ناشناس تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1- ابتدا وارد وب سایت storiesig.com شوید.

2- در قسمت username، نام کاربری کسی که می‌خواهید استوری او را دانلود کنید را وارد کنید.

3- حالا زیر قسمت جستجو، تصویر پروفایل اینستاگرام او نمایش داده می‌شود که در کنار آن عبارت stories نوشته شده است. روی این دکمه کلیک کنید.

4- حالا وارد صفحه‌ای می‌شوید که لیست استوری های کاربر قرار گرفته است. به‌راحتی می‌توانید با کلیک بر روی دانلود، استوری دلخواه خود را دانلود کنید.

story_1518447274.png
-

روش دانلود استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

اما باید این نکته را در نظر بگیرید که اگر استوری منقضی شود، دیگر با استفاده از این ابزار قادر به دانلود آن نیستید.

البته برخی کاربران اعلام کرده‌اند که اسکرین شات گرفتن از استوری در حالت پرواز هم به کاربر اطلاع داده نمی‌شود با این حال استفاده از این روش بسیار امن‌تر است.

منبع خبر: makeuseof


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد

یک‌شنبه, 31 تیر 1397

چقدر جامع مرسی از سایت خوبتون

پاسخ

Sara

شنبه, 17 اسفند 1398

سلام ببخشید ینی کلا مشخص نمیکنه کی استوریشو دیده؟؟؟

پاسخ

سمیه

جمعه, 07 آذر 1399

بسیار عالی

پاسخ

ثبت نظر