تمام گوشی ها و گجت هایی که در نمایشگاه MWC 2018 تاکنون معرفی شده است (بخش دوم)

تمام گوشی ها و گجت هایی که در نمایشگاه MWC 2018 تاکنون معرفی شده است (بخش دوم)

همه‌ساله کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون، از جدیدترین گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، پوشیدنی‌ها و... رونمایی می‌کنند. امسال هم مانند همه این سال‌ها گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها و ابزارهای زیادی رونمایی شده است که قصد داریم در این مقاله لیست گوشی‌ها و گجت هایی که در نمایشگاه امسال رونمایی شده است را با شما به اشتراک بگذاریم.

همه‌ساله کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون، از جدیدترین گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، پوشیدنی‌ها و... رونمایی می‌کنند. امسال هم مانند همه این سال‌ها گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها و ابزارهای زیادی رونمایی شده است که قصد داریم در این مقاله لیست گوشی‌ها و گجت هایی که در نمایشگاه امسال رونمایی شده است را با شما به اشتراک بگذاریم. با فیسیت همراه باشید.

پیشنهاد فیسیت : تمام گوشی ها و گجت هایی که در نمایشگاه MWC 2018 تاکنون معرفی شده است (بخش اول)

نوکیا 8110

نوکیا امسال در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 گوشی جدیدی با نام نوکیا 8110 4G را معرفی کرد که نسخه به‌روز شده گوشی قدیمی نوکیا در حدود 20 سال پیش است که دقیقاً در سال 1996 برای اولین بار عرضه شده بود. البته سال گذشته هم این کمپانی گوشی با نام نوکیا 3310 را به‌عنوان آپدیتی جدید از نوکیا 20 سال پیش عرضه کرده بود.

پیشنهاد فیسیت : گوشی جدید نوکیا 8110، برای کسانی که عاشق گذشته‌اند

Nokia 8110 4G

Nokia 8110 4G

 

نوکیا 8 سیروکو

کمپانی نوکیا در این نمایشگاه از نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco) با صفحه نمایش 5.5 اینچی تمام صفحه و قابی فولادی و ضدضربه عرضه شده است. این گوشی تا حد زیادی به گلکسی اس 8 شبیه است.

Nokia 8 Sirocco

Nokia 8 Sirocco

Asus ZenFone 5

ایسوس در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 از گوشی ZenFone 5 خود رونمایی کرد که ظاهر آن به‌شدت به آیفون X شبیه است، از صفحه نمایش لبه به لبه گرفته تا زائده قسمت بالایی گوشی. دوربین این گوشی از لنز پیشرفته wide-angle و تکنولوژی AI بهره می‌برد.

پیشنهاد فیسیت : کپی برداری از آیفون X با Zenfone 5 ایسوس

Asus ZenFone 5

Asus ZenFone 5

سونی Xperia XZ2 و XZ2 Compact

سونی در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 از دو گوشی Xperia XZ2 و XZ2 Compact با صفحه نمایش‌های به ترتیب 5.7 و 5 اینچی رونمایی کرد. این دو گوشی به دوربین‌های قوی با قابلیت HDR و با رزولوشن 4K و قابلیت ضبط ویدیو با حالت سوپر اسلوموشن مجهز شده‌اند.

پیشنهاد فیسیت : شرکت سونی از گوشی های اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت با زبان طراحی جدید و دوربین قدرتمند رونمایی کرد

سونی Xperia XZ2 و XZ2 Compact

 

ZTE Tempo

گوشی ZTE Tempo از اندروید Go جدید گوگل بهره می‌برد که برای گوشی‌های پایین رده با کمتر از 1 گیگابایت رم توسعه داده شده است. این گوشی جز اولین گوشی‌هایی است که به اندروید Go مجهز شده است و البته اولین گوشی است که به پردازنده جدید 4 هسته‌ای کوالکام MSM8909 مجهز شده است.

ZTE Tempo Go

ZTE Tempo Go

Huawei Matebook X Pro

کمپانی هواوی در نمایشگاه MWC 2018 از لپ‌تاپ Matebook X Pro رونمایی کرده است که به‌واسطه داشتن پورت‌های بیشتر، نسبت به Matebook X کمی بزرگ‌تر است. این لپ‌تاپ از صفحه نمایش لمسی صیقلی با پوشش ضد اثرانگشت بهره می‌برد.

هواوی در این لپ‌تاپ قابلیت مخفی در خصوص حریم خصوصی اضافه کرده است. با سوییچ بین دکمه‌های F7 و F8 وب کم این لپ‌تاپ پوشش داده می‌شود و برعکس. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از چسب برای پوشاندن وب کم نیست.

Huawei Matebook X Pro

Huawei Matebook X Pro

لنوو Yoga 730 و Flex 14

کمپانی لنوو در نمایشگاه امسال از دو لپ‌تاپ دومنظوره لنوو Yoga 730 و Flex 14 رونمایی کرده است که روی محور لپ‌تاپ قابل تا شدن است بنابراین با این لپ‌تاپ می‌توانید تجربه استفاده از تبلت را هم داشته باشید.

لپ‌تاپ flex 14 نسبت به مدل‌های قبل خود نازک‌تر ساخته شده است درصورتی‌که Yoga 730 همراه با قابلیت استفاده از آمازون الکسا عرضه شده است.

لنوو Yoga 730 و Flex 14

لنوو Yoga 730 و Flex 14

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر