هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز برگزار شد

هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز برگزار شد

آخرین نشست جامعه تجربه کاربری شیراز در سال 96 هم برگزار شد، نشستی همزمان با دربی! گزارش هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز را در فیسیت بخوانید.

آخرین نشست جامعه تجربه کاربری شیراز در سال 96 هم برگزار شد، نشستی همزمان با دربی!

جامعه تجربه کاربری شیراز از مهرماه سال 93 تا کنون نشست‌هایی را برای ارتقا سطح دانش علاقه‌مندان به طراحی، در شهر شیراز برگزار می‌کند.

حالا که به پایان سال 96 نزدیک می‌شویم، آخرین نشست تجربه کاربری شیراز هم در تاریخ 10 اسفندماه برگزار شد. این بار حاضران در هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز که همزمان با دربی پایتخت بود، در موزه گالری آب شیراز گرد هم جمع شدند و حول موضوع چالش‌های کپی رایتینگ با یکدیگر تبادل نظر کردند.

موضوع اصلی هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز، تحقیقات کاربری و موثر نویسی و فرآیند تولید محتوای مفید و کاربردی بود. هر یک از حاضران در این نشست از تجربیات خود درباره کپی رایتینگ و موثر نویسی گفتند، منابعی که برای این کار استفاده می‌کنند را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و چالش‌هایی که در حین کار موثر نویسی با آن مواجه هستند را بیان کردند تا در نهایت با نتیجه‌گیری از تجربه همه به جمع‌بندی برای بهتر و موثرتر نوشتن برسند.

هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز هم همچون سایر نشست‌ها در جمعی دوستانه و با به اشتراک گذاری تجربیات هر یک از حاضران ادامه یافت و در نهایت با فرصتی برای شبکه‌سازی افراد حاضر به پایان رسید.

پیشنهاد فیسیت : در هفتادمین نشست تجربه کاربری شیراز چه گذشت

پیشنهاد فیسیت : دومین روز برگزاری دومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز

 

هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز

هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز

 

شبکه سازی حاضران در هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز

شبکه سازی حاضران در هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر