شیائومی هم به رجیستری پیوست

شیائومی هم به رجیستری پیوست

سه برند سونی، تکنو و شیائومی از 26 اسفندماه به لیست برندهای مشمول  طرح رجیستری موبایل اضافه مي شوند.

تقریباً 5 ماه از اجرایی شدن طرح رجیستری موبایل در کشور می‌گذرد و در این مدت برندهای آیفون (مخصوصاً آیفون X)، گوگل، موتورلا، بلک بری، ال‌جی و هواوی و نوکیا وارد طرح رجیستری موبایل شدند.

ضمناً بنا شد که پرچم‌داران جدید سامسونگ، سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به‌محض ورود به بازار رجیستر شوند اما ورود بقیه مدل‌های گوشی سامسونگ به طرح رجیستری به بعد از تعطیلات عید نوروز واگذار شد.البته ورود سامسونگ‌های جدید به طرح رجیستری داستان خود را داشت زیرا در ابتدا قرار بود که گلکسی های جدید بعد از عید به طرح رجیستری وارد شوند که این تصمیمبدگمانی‌های زیادی را به وجود آورده بود و شایعه شده بود که این تصمیم باج دهید به سامسونگ برای از دست ندادن بازار شب عید است. پرسش و پاسخ‌های این مسئله رامی‌توانید از این لینک بخوانید.

اعلام شده بود که دو برند سونی و تکنو هم تا 26 اسفندماه به لیست برندهای مشمول  طرح رجیستری موبایل اضافه شوند. حالا به گزارش سازمان تنظیم مقرارت قرار است برند شیائومی هم به هم‌زمان با برندهای سونی و تکنو مشمول این طرح شوند.

حسین فلاح جوشقانی در این خصوص اعلام کرد:

در راستای حفظ حقوق مشترکان و جلوگیری از فروش گوشی‌های قاچاق به جای گوشی‌های قانونی به مردم، هم‌زمان با اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت برای برندهای سونی و تکنو از شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۶ ، نشان شیائومی هم مشمول طرح رجیستری موبایل می‌شود.

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر