Edge در چه حال است؟

Edge در چه حال است؟

Edge در چه حال است؟


هنگامی که ویندوز 10 منتشر شد، مدیر عامل Mozilla، کریس برد گفت که تغییر مرورگر Edge که مرورگر پیش فرض است بسیار دشوار است. این شرکت برای نصب Firefox 40 Mozilla  به عنوان مرورگر پیش فرض راهی ساده ارائه داده است.  یک ترفند دیگر مایکروسافت برای افزایش این محبوبیت این است که کاربران Edge  که تمایل به تغییر مرورگر خود به مرورگری دیگر را دارند ، هنگامی که یک کاربر chrome و یا Mozilla  را از Bing جست و جو می کند ،با نشان دادن پیام زیر ترغیب می کند که Edge را انتخاب کنند.  این تاکتیک وقتی مورد استفاده قرار گرفت که آمار میزان استفاده یک ماه پس از انتشار ویندوز 10 منتشر شد. این چارت که توسط StatCounter منتشر شده است نشان می دهد که در ابتدا کاربران Edge   14 تا 20 درصد بودند ولی تا پایان ماه بعد تنها 14 درصد از کاربران ویندوز 10 به استفاده از این مرورگر ادامه دادند.
این گراف نشان می دهد که در حالی که Chrome، Firefox و IE به طور موقت کاربران خود را از دست دادند، تا حدی توانستند آن را جبران کنند، اما فقط Chrome تا پایان ماه توانست کاربران خود را حتی افزایش دهد.  بر اساس NetMarketShare، تنها  2.03%  از کاربرانی که از کامپیوتر های رومیزی استفاده می کردند  Edge مرورگرشان است.  به نظر می رسد که کاربرانی که برایشان مهم است از چه مرورگری استفاده می کنند، Chrome را به Edge ترجیح می دهند.

Win10browserusage

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر