هواوی پی 20 لایت، میان رده جدید هواوی رونمایی شد

هواوی پی 20 لایت، میان رده جدید هواوی رونمایی شد

کمپانی هواوی در لهستان از میان رده جدید خود، هواوی پی 20 لایت رونمایی کرد. مشخصات میان رده جدید هواوی را در فيسيت بخوانيد.

کمپانی هواوی رسماً روز گذشته از میان رده‌ای جدید رونمایی کرد، هواوی پی 20 لایت.

روز گذشته کمپانی هواوی در لهستان از میان رده جدید خود، هواوی پی 20 لایت رونمایی کرد. هواوی هم مانند بسیاری دیگر از کمپانی‌ها، از نقطه‌ضعف پرچم‌دار اپل، آیفون X تقلید کرده است و قسمت سیاه رنگ را برای قرار دادن سنسورهای ضروری در بالایی گوشی قرار داده است.

این گوشی که در سه رنگ آبی، مشکی و رزگلد رونمایی شد حدود 458 دلار قیمت خواهد داشت.

هواوی پی 20 لایت، میان رده جدید هواوی

هواوی پی 20 لایت، میان رده جدید هواوی

 

صفحه نمایش

میان رده جدید هواوی، پی 20 لایت به صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل و نسبت ابعاد 19 به 9 عرضه شده است. هواوی پی 20 لایت به لطف این نسبت ابعاد توانسته است بعد از آیفون X اپل که دارای نسبت ابعاد 19.5 به 9 است، یکی از کشیده‌ترین گوشی‌های بازار شود!

مشخصات سخت افزاری

هواوی پی 20 لایت، میان رده جدید هواوی از پردازنده کرین 659 هشت هسته‌ای بهره می‌برد که این هسته‌ها از نوع Cortex A53 هستند. چهار هسته دارای فرکانس 1.7 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر دارای فرکانس 2.36 گیگاهرتز است.

این گوشی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که البته حافظه گوشی را می‌توان با کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگ ارتقا داد. البته این نکته را فراموش نکنید که جایگاه کارت حافظه با سیم‌کارت دوم، مشترک است بنابراین در صورتی که از کارت حافظه استفاده می‌کنید تنها یک سیم‌کارت در اختیار خواهید داشت.

پيشنهاد فيسيت : آنر 8 لایت، میان‌رده‌ای قدرتمند و خوش قیمت از خانواده هواوی

دوربین

میان رده جدید هواوی دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که کار تشخیص چهره را هم انجام می‌دهد و از دوربین دوگانه پشتی 16 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته دوربین اصلی دارای فلش LED هم هست.

مشخصات فیزیکی

هواوی پی 20 لایت گوشی با ضخامت 7.4 میلی‌متر است که 145 گرم وزن دارد.

سایر مشخصات هواوی پی 20 لایت

  • باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی
  • قابلیت شارژ سریع
  • بلوتوث 4.2
  • EMUI 8.0
  • اندروید 8 اوریو
  • حسگر اثرانگشت

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و پيام رسان سروش با آی دی faceit_mag@ همراه باشید. 

منبع خبر: androidheadlines


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر