گوشی ویوو v9 با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی رونمایی شد

گوشی ویوو v9 با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی رونمایی شد

ویوو از گوشی جدیدی با 24 مگاپیکسل دوربین سلفی رونمایی کرده است که این دوربین به قابلیت هوش مصنوعی برای زیباسازی چهره مجهز شده است.

کمپانی ویوو بعد از مدت‌ها تست، گوش ویوو V9 را در هند رونمایی کرد. نقطه قوت این گوشی دوربین سلفی آن است، دوربینی با لنز 24 مگاپیکسل! این دوربین به قابلیت هوش مصنوعی برای زیباسازی چهره مجهز شده است.

طراحی ظاهری ویوو V9

گرچه با آمدن آیفون X بسیاری از افراد و حتی وب سایت‌ها از قسمت سیاه رنگ بالای گوشی که جایگاه سنسورهای اصلی بود، انتقاد داشتند اما حالا بارها و بارها شاهد تقلید از این قسمت از آیفون X که به نحوی ایراد آن به حساب می‌آمد، در گوشی‌های اندرویدی هستیم.

وویو V9 هم به تقلید از آیفون X دارای همین قسمت در صفحه نمایش خود است که در این قسمت دوربین سلفی آن قرار گرفته است. ضمنا ویوو V9 هم از صفحه نمایش لبه تا لبه بهره می‌برد.

پیشنهاد فیسیت : کپی برداری از آیفون X با Zenfone 5 ایسوس

طراحی ظاهری ویوو V9

طراحی ظاهری ویوو V9

مشخصات سخت افزاری ویوو V9

گوشی جدید ویوو که دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی و نسبت ابعاد 19 به 9 است، از پردازنده اسنپ دراگون 626 هشت هسته‌ای بهره می‌برد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگ حافظه داخلی مجهز شده است که البته به لطف کارت حافظه تا 256 گیگ قابل ارتقا است.

ویوو V9 از دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

دوربین سلفی ویوو V9

همانطور که قبلا هم اشاره شد دوربین این گوشی دارای لنز 24 مگاپیکسلی است که دارای قابلیت‌های زیادی برای زیباسازی چهره است. به علاوه این دوربین سلفی کار تشخیص چهره را هم انجام می‌دهد درواقع ویوو V9 همچون آیفون X دارای قابلیت faceID است. ضمنا این دوربین قابلیت ایجاد استیکرهای AR را هم دارد.

دوربین سلفی ویوو V9 از هوش مصنوعی بهره می‌برد. به این صورت که قادر است سن، جنسیت، رنگ پوست، نور محیط و... را تشخیص دهد و تنظیمات حالت پورتره را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

الگوریتم هوش مصنوعی که پشت دوربین سلفی ویوو V9 قرار دارد از پایگاه داده‌ای که دارای 1 میلیون چهره است بهره می‌برد.

سایر مشخصات ویوو V9

  • سنسور اثرانگشت
  • دو سیم کارته
  • جک 3.5 میلیمتری هدفون
  • باتری 3260 میلی آمپر ساعتی
  • سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو
  • رنگ‌های مشکی و طلایی

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: mysmartprice و GSMA


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر