واتس آپ به روز رسانی شد، قابلیت های جدید چیست

واتس آپ به روز رسانی شد، قابلیت های جدید چیست

واتس آپ در آپدیتی که ساعاتی پیش منتشر کرده است دو امکان جدید به پیام رسانش اضافه کرده است: پخش مستقیم ویدیوهای یوتیوب و امکان ثابت کردن ضبط صدا

واتس آپ یکی از پیام رسان‌های پرطرفدار در سراسر دنیاست که به‌تازگی به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده است. واتس آپ در آپدیتی که ساعاتی پیش منتشر کرده است دو امکان جدید به پیام رسانش اضافه کرده است:

  • پخش مستقیم ویدیوهای یوتیوب در واتس آپ
  • امکان ثابت کردن ضبط صدا

پخش مستقیم ویدیوهای یوتیوب در واتس آپ

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که تاکنون به واتس آپ اضافه شده است، قابلیت پخش مستقیم ویدیوهای یوتیوب در خود واتس آپ است. به این معنی که از‌این‌پس می‌توانید ویدیوهای یوتیوبی که لینک آن را در واتس آپ به اشتراک گذاشته‌اید را در خود برنامه واتس آپ تماشا کنید، حتی در حالت تصویر در تصویر. در صورتی که قبلا مجبور بودید این ویدیوها را در خود برنامه یا وب سایت یوتیوب باز کنید.

امکان ثابت کردن ضبط صدا

از این پس با قفل کردن دکمه ضبط صدا، می‌توانید هر مدتی که بخواهید صدایتان را ضبط کنید بدون اینکه نیازی به نگه‌داشتن مداوم دکمه ضبط صدا باشید. برای این کار تنها کافیست انگشت خود را روی آیکن میکروفن گذاشته و به سمت بالا بکشید.

 

واتس آپ به‌روزرسانی جدید خود را برای نسخه 2.18.102 بتای اندروید و iOS عرضه کرده است. برای دسترسی به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده واتس آپ برای اندروید و iOS می‌توانید به لینک‌های ارائه شده مراجعه کنید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر