بهترین کارت حافظه های microSD برای گوشی های اندرویدی در سال 2018

بهترین کارت حافظه های microSD برای گوشی های اندرویدی در سال 2018

به دلیل اهمیت کارت حافظه برای گوشی، در این مقاله بهترین کارت‌ حافظه‌های microSD موجود در بازار برای گوشی‌های اندرویدی سال 2018 را به شما معرفی کنیم.

امروزه اینترنت، گوشی‌های هوشمند، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای مختلف، تصاویر، ویدیو و فایل‌ها به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. به همین دلیل شاهد رشد شدید حجم داده‌ها در اطرافمان هستیم. از طرف دیگر بسیاری از ما می‌خواهیم که این داده‌ها را روی گوشی خود در اختیار داشته باشیم تا همیشه همراهمان باشند.

همین مسئله دلیلی شده است تا گوشی‌های هوشمند با حافظه‌های داخلی بالا عرضه شوند و برخلاف گذشته‌ای نه چندان دور، حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند اغلب به 16، 32، 64، 128 و حتی 256 گیگ برسد.

با این وجود شاید این میزان حافظه داخلی هنوز هم برای برخی از افراد کافی نباشد اما کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند برای رفع این مشکل اسلات کارت حافظه را در گوشی‌های خود تعبیه کرده‌اند که کاربران به‌راحتی بتوانند میزان حافظه مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشند. همین مسئله باعث شده است که کارت‌های حافظه اهمیت به‌سزایی پیدا کنند. از این رو قصد داریم در ادامه بهترین کارت‌ حافظه‌های microSD موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

 

بهترین کارت حافظه microSD از نظر ظرفیت و قیمت

Samsung EVO با 128 گیگابایت حافظه

اگر به دنبال یک کارت حافظه پرظرفیت هستید اما فاکتور قیمت هم برای شما اهمیت زیادی دارد، کارت حافظه Samsung EVO با 128 گیگ ظرفیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کارت حافظه در کنار ظرفیت بالا و قیمت مناسب حدود 45 دلار، از سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالای هم برخوردار است. سرعت خواندن اطلاعات از این کارت حافظه 100 مگابایت بر ثانیه است و سرعت نوشتن اطلاعات 90 مگابایت بر ثانیه است؛ اما این نکته را در نظر بگیرید که گوشی‌های هوشمند در واقعیت سرعتی پایین‌تر را ارائه می‌دهند.

نقاط قوت Samsung EVO با 128 گیگابایت حافظه

  • ظرفیت بالای 128 گیگابایت
  • قیمت بسیار مناسب 45 دلار (نسبت به سایر برندها با همین ظرفیت)
  • سرعت خواندن اطلاعات 100 مگابایت بر ثانیه
  • سرعت نوشتن اطلاعات 90 مگابایت بر ثانیه

کارت حافظه Samsung EVO با 128 گیگ ظرفیت

کارت حافظه Samsung EVO با 128 گیگ ظرفیت

 

بهترین کارت حافظه microSD از نظر سرعت

Lexar Professional 1000x 32GB UHS-II/U3

اگز سرعت برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد باید کارت حافظه Lexar Professional 1000x 32GB UHS-II/U3 را به شما معرفی کنیم. این کارت حافظه سرعت خواندن 150 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند اما این سرعت تنها در کامپیوترها و دوربین‌ها پشتیبانی می‌شود و حداقل ما هیچ گوشی که بتوانید این سرعت را پشتبانی کند را نمی‌شناسیم.

اگرچه هدف این مقاله معرفی کارت حافظه مناسب برای گوشی‌های هوشمند است اما از آنجایی که این کارت حافظه دارای USB reader هم هست و با اتصال آن به کامیپوتر می‌توانید از سرعت بالای آن بهره ببرید، بنابراین معرفی آن خالی از لطف نبود.

درست است که کارت حافظه معرفی شده تنها 32 گیگابایت ظرفیت دارد اما نمونه‌های 64 و 128 گیگابایتی از این کارت حافظه هم موجود است.

این کارت حافظه حدودا 33 دلار قیمت دارد.

نقاط قوت Lexar Professional 1000x 32GB UHS-II/U3

  • سرعت خواندن 150 مگابایت بر ثانیه
  • دارای USB reader

کارت حافظه Lexar Professional 1000x 32GB UHS-II/U3

کارت حافظه Lexar Professional 1000x 32GB UHS-II/U3

 

متعادل‌ترین کارت حافظه microSD از نظر قیمت، ظرفیت و سرعت

Lexar High Performance MicroSDXC 300x

اگر به دنبال کارت حافظه‌ای هستید که همه فاکتورهای ظرفیت، سرعت، کیفیت و قیمت را در حالت معمول داشته باشد، پیشنهاد ما کارت حافظه Lexar High Performance MicroSDXC 300x است که حدودا 23 دلار قیمت دارد. این کارت حافظه دارای سرعت 45 مگابایت بر ثانیه است.

این کارت حافظه دارای 64 گیگابایت ظرفیت است که فضای نسبتا مناسبی برای نگهداری تصاویر، ویدیو، موسیقی و... برای اغلب افراد است.

نقاط قوت Lexar High Performance MicroSDXC 300x

  • قیمت مناسب 23 دلار
  • سرعت متوسط 45 مگابایت بر ثانیه
  • ظرفیت متوسط 64 گیگابایت

کارت حافظه Lexar High Performance MicroSDXC 300x

کارت حافظه Lexar High Performance MicroSDXC 300x

 

بهترین کارت حافظه microSD از تمام جهات

Samsung EVO با 256 گیگابایت حافظه

اگر کارت حافظه برای شما بسیار اهمیت دارد تا جایی که هر سه فاکتورهای سرعت، ظرفیت و کیفیت را با هم می‌خواهید و البته قیمت آن هم برای شما اهمیت چندانی ندارد، باید کارت حافظه microSD ساموسنگ Samsung EVO با 256 گیگابایت ظرفیت را به شما معرفی کنیم.

Samsung EVO با 256 گیگابایت حافظه بهترین کارت حافظه شرکت سامسونگ است و همان‌طور که می‌بینید ظرفیت بسیار بالایی را عرضه می‌کند اما در کنار این مسئله، قیمت بالایی هم دارد (حدود 119 دلار).

اگر کارت حافظه Samsung EVO با 256 گیگابایت ظرفیت، انتخاب شماست بابت هزینه آن نگران نباشید زیرا در کنار ظرفیت فوق‌العاده بالا و عملکرد بسیار عالی، این کارت حافظه سرعت بسیار بالایی را ارائه می‌کند. سرعت خواندن اطلاعات در این کارت حافظه 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن 90 مگابایت بر ثانیه است.

تمامی امکانات و قابلیت‌های این کارت حافظه، آن را به بهترین گزینه برای برترین گوشی‌های هوشمند بازار همچون گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تبدیل می‌کند و حافظه کافی برای ضبط ویدیوهای 4K را در این گوشی‌های های-اند فراهم می‌کند.

گذشته از همه این موارد، این کارت حافظه ضد آب، حرارت، اشعه X و اشعه مغناطیسی است بنابراین نگران خراب شدن و آسیب دیدن آن هم نباشید.

نقاط قوت Samsung EVO با 256 گیگابایت حافظه

  • ظرفیت بسیار بالای 256 گیگابایت
  • سرعت خواندن اطلاعات 100 مگابایت بر ثانیه
  • سرعت نوشتن اطلاعات 90 مگابایت بر ثانیه
  • ضد آب، حرارت، اشعه X و اشعه مغناطیسی

می‌توانید این کارت حافظه را با 100 هزار تومان زیر قیمت بازار، از شهرفافا خریداری کنید.

خرید Samsung EVO با 256 گیگابایت حافظه از شهرفافا

کارت حافظه Samsung EVO با 256 گیگابایت حافظه

کارت حافظه Samsung EVO با 256 گیگابایت حافظه

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: androidcentral


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر