آیفون SE 2 در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود

آیفون SE 2 در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود

آیفون SE 2 در ماه سپتامبر با قابلیت‌های دوربین True Depth ، شارژ وایرلس و با اندازه و طراحی شبيه آیفون 5 رونمایی می‌شود.

برند آیفون همواره یکی از پرطرفدارترین برندهای گوشی هوشمند بین مردم سراسر جهان است اما تقریباً همه گوشی‌های آیفون نسبت به گوشی‌های اندروید هم‌رده خود قیمت فوق‌العاده بیشتری دارند.

آیفون X آخرین پرچم‌دار این کمپانی است که حدود 1000 دلار قیمت دارد که این مبلغ برای عده زیادی قابل تأمین نیست. به همین دلیل شاید عده زیادی به دنبال نسخه ارزان‌قیمت‌تر و البته جدیدی از آیفون باشند و حتماً آیفون SE 2 همین نسخه‌ای باشد که کاربران انتظار آن را می‌کشند.

قرار بود آیفون SE 2 از اوایل امسال رونمایی شود اما این اتفاق نیفتاده است بلکه برخی شایعات نشان می‌دهند اپل در نمایشگاه امسال خود که حدوداً یک ماه آینده برگزار خواهد شد، از آیفون SE 2 رونمایی کند. شایعاتی دیگری نشان می‌دهد که اپل این گوشی را در ماه سپتامبر به صورت عمومی عرضه کند.

ازآنجایی‌که گوشی‌های جدید اپل همواره طرفداران زیادی دارند احتمالاً این افراد تمایل زیادی دارند که هر چه زودتر از ویژگی‌های این گوشی‌ها خبر داشته باشند. به همین دلیل مهم‌ترین شایعات درباره قابلیت‌ها و ویژگی‌های ظاهری آیفون SE 2 را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

آیفون SE 2 دارای notch است

اگرچه با معرفی آیفون X کاربران بسیاری از قسمت مشکی رنگ بالای گوشی (notch) ناراضی بودند اما به مرور دیدیم که کمپانی‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی هم از این مشکل تقلید کردند. حالا درزهای اطلاعاتی نشان می‌دهد که اپل باز هم در نظر دارد در گوشی جدید خود، آیفون SE 2 این قسمت مشکی رنگ را هم قرار دهد.

آیفون SE 2 دارای notch است

 

آیفون SE 2 دارای notch است

اندازه و طراحی آیفون SE 2

شایعات نشان می‌دهد که اپل آیفون SE 2 را کمی کوچک‌تر از نسخه قبلی آیفون SE که در سال 2016 منتشر شد. به نظر می‌رسد آیفون SE 2 شباهت زیادی به آیفون 5 داشته باشد که در سال 2012 راهی بازار شد.

 

دوربین True Depth

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد کمپانی اپل آیفون SE 2 را به دوربین True Depth مجهز کند. تجهیز آیفون SE 2 به دوربین True Depth نشان می‌دهد که اپل در نظر دارد قابلیت Face ID را به آیفون SE 2 بیاورد.

تجهیز آیفون SE 2 به دوربین True Depth

تجهیز آیفون SE 2 به دوربین True Depth

 

شارژ وایرلس

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌هایی که آیفون SE 2 نسبت به آیفون SE دریافت خواهد کرد وجود شیشه‌ای در پشت گوشی است که آیفون SE 2 را به قابلیت شارژ وایرلس مجهز کند. احتمالاً این قابلیت در آیفون SE 2 شباهت زیادی به این قابلیت در آیفون 8 و 8 پلاس و آیفون X خواهد داشت.

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و کانال سروش ما با آی دی faceit_mag@ همراه باشید.

منبع خبر: mashable و appleinsider


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر