تبلتهای جدید Venue 8 Pro و Venue 10 Pro دل (Dell) مجهز به ویندوز 10 و USB نوع C

تبلتهای جدید Venue 8 Pro و Venue 10 Pro دل (Dell) مجهز به ویندوز 10 و USB نوع C

دل دو تبلت حرفه ای جدید را به بازار می فرستد . Venue 8 Pro و Venue 10 Pro سری 5000 برای استفاده در زمینه های درمانی ، صنعتی و بازرگانی طراحی شده اند . دل این تبلتها را به قابلیتهای دیگری نیز مجهز کرده است ، ویندوز 10 جدید که روی این تبلتها نصب می شود بطور مخصوص برای زمینه های گفته شده طراحی شده است .


این تبلتها مجهز به پردازشگر 4 هسته ای اتم اینتل (Intel) ، 4GB رم و ویندوز10 می باشند . این تبلتها از فناوری وکوم (Wacom) ، وای فای 2x2 ، اتصال LTE  ، NFC اختیاری  و USB نوع C  نیز بهره می برند .
تفاوت بین تبلتهای Venue 8 Pro و Venue 10 Pro
Venue 8 Pro مجهز به نمایشگر 8 اینچی HD (1280x800) یا FHD (1080p) است درحالیکه Venue 10 Pro از نمایشگر FHD (1920x1200) و صفحه کلید دوکاره که با استفاده از ان می توان دستگاه را به تبلت یا لب تاپ تبدیل کرد بهره می برد . برای کار با دستیار شخصی ویندوز 10 ، کورتانا (Cortana) ، بلندگوها و اسپیکرهای دوگانه روی این تبلت نصب شده است . دیگر ویژگیهای این تبلت عبارتند از :  سیستم ضد سرقت ، اتصال به USB نوع c ، USB نوع A ، قابلیت خواندن کارتهای حافظه micoHDMI, microSD
قیمت Venue 8 Pro $299 و قیمت Venue 10 Pro $429 می باشد . طبق گزارشات این تبلتها در ماه نوامبر ( دهه اول ابان ) به بازار می آیند . دل براین باور است که خدمات و راهکارهای مدیریتی که در کنار این تبلتها فروخته می شود ، این دستگاه ها را برای مشتریان مشغول در زمینه بازرگانی جذابتر سازد .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر