پشتیبانی سیانوژن مود از دستگاه های رده متوسط

پشتیبانی سیانوژن مود از دستگاه های رده متوسط

سیانوژن مود(Cyanogenmod)  که خود را به نام اندروید رام (Android ROM) نامگذاری کرده است، در یک پست رسمی وبلاگی، اعلام کرد که برای پشتیبانی از رده ای از گوشی های هوشمند جدید و قدیم، بروزرسانی شده است. شرکت می گوید این سیستم عامل برای اطمینان بیشتر با تولیدکنندگان بیشتری مانند شیائومی، موتورولا و اپو (Oppo) کار می کند.


سیانوژن، لیستی از دستگاه هایی که به صورت رسمی توسط سیانوژن مود حمایت می شوند اعلام کرد. این لیست شامل تعدادی از انواع مختلف گوشی های عرضه شده در سال 2015 مانند موتوE، موتوG، شیائومی Mi4 و Mi3W و تعدادی از دستگاه های ال جی، سامسونگ و HTC نیز می باشد.
اولین بار است که سیانوژن مود، از گوشی های هواوی نیز پشتیبانی می کند. این گوشی ها شامل Honor 4، Honor 4X و هواوی SnapTo می باشد.
شرکت از بسط فعالیت و پشتیبانی خود از دستگاه های جدید راضی به نظر می رسد. شما هم می توانید با امتحان کردن این سیستم عامل، درصورت پشتیبانی سیانوژن از گوشی شما، به تجربیات خود بیفزایید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر