آنر پلی، گوشی گیمینگ قدرتمند اما مقرون‌به‌صرفه هواوی رونمایی شد

آنر پلی، گوشی گیمینگ قدرتمند اما مقرون‌به‌صرفه هواوی رونمایی شد

آنر پلی، گوشی گیمینگ قدرتمند اما مقرون‌به‌صرفه کمپانی هواوی رونمایی شد. این گوشی از جدیدترین و به‌روزترین سخت افزار بهره می‌برد.

این روزها بازار محصولات مختلف گیمینگ داغ است در این بین کمپانی‌های بسیاری به ساخت گوشی‌ گیمینگ روی آورده‌اند تا جایی که ایسوس هم در مراسم امسال خود از گوشی گیمینگ جدید به نام ROG phone رونمایی کرد.

هر یک از کمپانی‌هایی که در حال ساخت گوشی‌ گیمینگ هستند بازار هدف مخصوص به خود را دارند. از این رو هواوی هم وارد عرصه رقابت شده است و گوشی گیمینگ مقرون‌به‌صرفه جدیدی به نام آنر پلی را رونمایی کرده است. این گوشی اولین تجربه چینی‌ها برای ساخت گوشی گیمینگ است.

آنر در ساخت این گوشی به فاکتور قیمت بیش از هر چیز دیگری توجه کرده است و بازار هدف خود را قشری قرار داده است که هزینه کمی برای داشتن یک گوشی گیمینگ در نظر گرفته است. با این اوصاف هواوی آنر پلی را با قیمت تنها 310 دلار (قیمتی برای یک گوشی میانرده معمولی) عرضه کرده است.

با این وجود قیمت پایین این گوشی اصلا به معنی عدم کیفیت آن نیست، بلکه هواوی در آنر پلی از سخت افزار مناسبی است کرده است. آنر این گوشی را که از صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 و نسبت تصویر 19 به 9 بهره می‌برد، به پردزانده قدرتمند kirin 970 مجهز کرده است که با توجه به قیمت حدود 300 تا 400 دلاری انتظار آن را نداشتیم. در کنار این پردازنده قدرتمند، هواوی در آنر پلی از پردازنده گرافیکی GPU turbo استفاده کرده است که عملکرد آن را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

آنر پلی، گوشی گیمینگ هواوی

آنر پلی، گوشی گیمینگ هواوی

 

گذشته از سخت افزار قدرتمند، آنر در این گوشی گیمینگ از فناوری صوتی گیمینگ خود، Histen استفاده کرده است تا با ایجاد صداهای سه بعدی و شبیه‌سازی صداهای 7.1 کاناله، گیمر بیش از پیش در موقعیت بازی قرار دهد.

آنر پلی به دوربین دوگانه اصلی با دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است که با بهره‌گیری از واحد پردازنده عصبی (NPU) و هوش مصنوعی Kirin AI core قادر است 500 صحنه را تشخیص دهد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هم مانند آیفون X اپل تصاویری با نورپردازی پرتره سه بعدی را به ثبت می‌رساند.

هواوی آنر پلی را به باتری 3750 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که ظرفیت بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد. ضمنا آنر پلی اولین گوشی این کمپانی است که با اندروید 8.1 راهی بازار خواهد شد. این گوشی به رابط کاربری EMUI 8.2 مجهز شده است که جدیدترین و به‌روزترین در نوع خود است.

هواوی گوشی گیمینگ خود را در دو نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد کرد که نسخه 4 گیگابایتی حدودا 310 دلار قیمت دارد و نسخه 6 گیگابایتی حدود 375 دلار.

هواوی پیش فروش این گوشی گیمینگ را از همین حالا و در سه رنگ مشکی، بنفش و آبی آغاز کرده است و فروش رسمی آن از 21 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

آنر پلی_ رنگ آبی

آنر پلی_ رنگ آبی

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: gsmarena و gizmochina


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر