120 گیگ اینترنت رایگان همراه اول، دروغی بزرگ برای عضویت در سرویسی 200 هزار تومانی

120 گیگ اینترنت رایگان همراه اول، دروغی بزرگ برای عضویت در سرویسی 200 هزار تومانی

پیامکی دروغین 120 گیگ اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت عید سعید فطر، دروغی بزرگ برای عضویت در سرویسی 200 هزار تومانی بوده است که وزیر ارتباطات پیگیر رفع مشکل است.

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دلیل سادگی استفاده و سرعت انتشار اخبار، این روزها به مکان مناسبی برای انواع اطلاع رسانی ها تبدیل شده است؛ اما به دلیل سخت بودن پیگیری صحت اخبار، این فضا به محلی برای انتشار اخبار جعلی تبدیل شده است.

چند روز پیش هم شاهد انتشار لینکی برای دریافت اینترنت رایگان از اپراتور همراه اول بودیم. در واقع چند روز گذشته و هم‌زمان با عید سعید فطر پیامی با مضمون ارائه 120 گیگ اینترنت رایگان همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری 1#*5*6*2*100* در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شد.

این پیام یک دروغ بزرگ بوده که کاربران قربانی را عضو سرویس اینترنت حجمی به ارزش 200 هزار تومان کرده است و این مبلغ هم در صورت حساب کاربران محاسبه شده است.

وزیر ارتباطات برای رفع این مشکل وارد عمل شده است. محمد جواد آذری جهرمی برای حل این مسئله به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داده است تا فرستنده این پیام جعلی را شناسایی کرده و او را به مقامات قضایی معرفی کنند. ضمناً وزیر ارتباطات خواسته است تا تعداد افرادی که قربانی این پیام جعلی شده‌اند هم شناسایی شوند تا مشکل آن‌ها به‌سرعت برطرف شود.

درست است که این لینک جعلی بوده است اما فعال‌سازی این نمونه سرویس‌ها در اپراتورهای تلفن همراه اشکال دارد. بنابراین وزیر ارتباطات خواستار رسیدگی و رفع این مشکل شده است.

 

پیشنهاد فیسیت : نتیجه فعال‌سازی سرویس 200 هزار تومانی جعلی مشخص شد

آیا شما هم با چنین مشکلی رو به رو شده‌اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: مهر


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علیرضا امیری

دوشنبه, 28 خرداد 1397

ای بابا کی از این کار نفع میبره.خب کاملا تابلوووههه

پاسخ

ثبت نظر