امکان پخش ویدیوهای یک ساعته (IGTV) در اینستاگرام از امروز ممکن می‌شود

امکان پخش ویدیوهای یک ساعته (IGTV) در اینستاگرام از امروز ممکن می‌شود

امکان پخش ویدیوهای یک ساعته یا IGTV از امروز در اینستاگرام فراهم می‌شود. بنابراین به زودی شاهد رقیبی قدرتمند برای یوتیوب خواهیم بود.

مدتی است که اینستاگرام با قابلیت‌های جدیدش پا را فراتر از یک شبکه اجتماعی (آن هم تنها برای اشتراک عکس) گذاشته است و دائماً به‌روزرسانی‌های کاربردی زیادی را ارائه می‌دهد.

امکان پخش ویدیوهای یک ساعته آخرین تیر اینستاگرام برای تبدیل شده به یک رسانه اجتماعی است. بنا به گزارش‌ها قرار است این امکان که احتمالاً IGTV نام خواهد داشت، از ساعاتی آینده در اینستاگرام فراهم شود.

قابلیت IGTV، امکان پخش ویدیوهای یک ساعته در اینستاگرام

تا پیش از این کاربران تنها به مدت 1 دقیقه می‌توانستند ویدیوهای مدنظر خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند اما از فردا و با مجهز شدن این شبکه اجتماعی به قابلیت IGTV می‌توانید ویدیوهایی از 15 ثانیه تا 60 دقیقه را به اشتراک بگذارید.

قابلیت IGTV که بسیار شبیه به قابلیت Disscover در اسنپ چت است، فعالیت خود را رسماً از امروز (20 ژوئن) آغاز خواهد کرد از تب اکسپلور (Explorer) قابل دسترس خواهد بود. در این بخش می‌توانید ویدیوهایی تمام صفحه، عمودی و با حداکثر رزولوشن 4K را آپلود کنید.

اینستاگرام قابلیت IGTV را بیش از هر کسی برای افرادی ساخته است که شهرت خود را دقیقاً مدیون اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی هستند، افرادی که اغلب دنبال کنندگان بسیاری هم دارند.

IGTV رقیبی قدرتمند برای یوتیوب

هدف اینستاگرام از ارائه قابلیت IGTV رقابت با نتفلیکس یا HBO نیست بلکه اینستاگرام رقابت با یوتیوب را هدف قرار داده است. ضمناً ویدیوهای IGTV می‌توانند شامل لینکی باشند که دنبال کنندگان را به وب سایت خاصی، سایر شبکه‌های اجتماعی و یا حتی فروشگاه‌های آنلاین هدایت کنند. درواقع اینستاگرام به دنبال ایجاد روشی برای کسب درآمد از طریق تبلیغات است اما هنوز روش شفافی برای این کار از طریق IGTV در نظر گرفته نشده است.

البته تعداد کاربران زیاد اینستاگرام هم می‌تواند به تبدیل این شبکه اجتماعی به مکانی برای کسب درآمد، بیشتر دامن بزند زیرا تجربه و آمارها نشان می‌دهد که هر چهار ماه یک بار 100 میلیون کاربر به اینستاگرام اضافه خواهد شد و ازآنجایی‌که در سپتامبر 2017 اینستاگرام 800 میلیون کاربر داشته است، احتمالاً حالا این شبکه اجتماعی حدود 1 میلیارد کاربر خواهد داشت!

اگر قابلیت IGTV بتواند موفق عمل کند احتمالاً اینستاگرام اپلیکیشنی تخصصی برای این قابلیت برای موبایل طراحی کند و یا حتی برنامه‌ای مجزا برای تلویزیون‌های هوشمند توسعه دهد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: techcrunch


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

IR/IRAN

پنج‌شنبه, 31 خرداد 1397

وقتی قابلیت متوقف کردن پخش اتوماتیک نداره و منو به سمت ... هدایت میکنه، سودش چیه اخه
همین تویتر هم این قابلیت رو داره که حجم مصرفی رو کاهش بده

پاسخ

ثبت نظر