بک لینک سازی، غول چراغ جادوی سئو

بک لینک سازی، غول چراغ جادوی سئو

بک لینک سازی، غول چراغ جادوی سئو برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل است.

امروزه در هر حوزه‌ای شاید صدها وب سایت مختلف فعالیت دارند. همین مسئله باعث شده است تا بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل (همان سئو جادویی)، به بزرگترین دغدغه کسب و کارهای اینترنتی و صاحبان وب سایت تبدیل شود.در بین تمام فاکتورهای سئو بک لینک سازی اهمیت ویژهای دارد.

بک لینک، تاثیرگذارترین عامل در سئو و برندینگ

بک لینک سازی یکی از بهترین روش‌ها برای برندینگ وب سایت است. بک لینک‌ها در اصل لینک‌هایی هستند که از یک صفحه وب به صفحه وب دیگری داده می‌شوند. این لینک‌ها می‌توانند از صفحه‌ای در وب سایت‌تان به صفحه دیگری از آن باشد که بک لینک داخلی نامیده می‌شود و یا اینکه سایر وب سایت‌ها به سایت شما لینک بدهند که به این نوع بک لینک‌ها، بک لینک خارجی گفته می‌شود.

هر چه تعداد بک لینک‌های خارجی به وب سایت شما بیشتر باشد، اعتبار وب سایت‌تان در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل بیشتر می‌شود. بنابراین رتبه وب سایت شما تحت تاثیر تعداد بک لینک‌های مفید، به سرعت بهبود می‌یابد.

تاثیر بک لینک‌های خارجی در سئو به مراتب بیشتر از تاثیر لینک‌های داخلی وب سایت شماست. از این رو وب سایت‌های بسیاری خرید بک لینک را به عنوان یک استراتژی سودمند در سئو تلقی می‌کنند، تفکری که کاملا درست است.

از طرفی هنگامی که سایر وب سایت‌های معتبر به شما لینک بدهند، افراد زیادی با نام کسب و کارتان آشنا می‌شوند و از اعتبار سایتی که به شما بک لینک داده است هم برای خود اعتبار خریده‌اید.

بک لینک یک تیغ دو لبه

بک لینک سازی و یا حتی خرید بک لینک باید کاملا هوشمندانه انجام شود در غیر این صورت می‌تواند به جای افزایش رتبه وب سایت، رنک سایت شما را کاهش بدهد.

بک لینک‌هایی ارزشمند هستند که از دامنه‌های معتبر و مرتبط با وب سایت شما آمده باشند. هر چه رنک وب سایتی که به شما لینک می‌دهد بهتر باشد و البته حوزه فعالیت آن به موضوع وب سایت شما نزدیک‌تر باشد، بک لینک‌های قدرتمندتری خواهید داشت و به این ترتیب رنک وب سایت شما به شدت رشد خواهد کرد.

یک لینک‌های اسپم در کفه دیگر ترازو هستند، بک لینک‌های بی‌ارزشی که به رایگان و یا با قیمت بسیار ارزانی از وب سایت‌های اسپم دریافت شده باشند. این دسته بک لینک‌ها نه تنها اعتباری برای سایت شما به همراه نخواهند داشت بلکه ممکن است روی رتبه وب سایت‌تان تاثیر منفی هم بگذارند. بنابراین در انتخاب دریافت و یا خرید بک لینک دقت کنید.

رپورتاژ آگهی، یک تیر و دو نشان

بک لینک سازی مهم‌ترین تکنیک سئو است و از آنجایی که داشتن رنک بالا مهم‌ترین فاکتور یک بک لینک سازی مفید و موثر است، خرید بک لینک دائمی به تجارتی برای وب سایت‌ها تبدیل شده است، تجارتی که سودی دو طرفه دارد، مخصوصا برای وب سایتی که بک لینک را دریافت می‌کند.

رپورتاژ آگهی متنی تبلیغاتی است که با هدف معرفی یک کسب و کار و خدماتی که ارائه می‌دهد در سایت دیگری منتشر می‌شود. انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های مرتبط با کسب و کار شما، بهترین راه‌حل ممکن برای بک لینک سازی است. با نگارش رپورتاژ آگهی هم بک لینک‌هایی دائمی را از وب سایت مورد نظر خود دریافت کرده‌ و برای سایت خود اعتبار خریده‌اید و هم کسب و کارتان را تبلیغ کرده‌اید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

خدیجه زارعپور.png

خدیجه زارعپور

بنده فارغ التحصیل کارشناسی فناوری اطلاعات هستم. از اردیبهشت‌ماه 96 شروع به نوشتن اخبار و آموزش در حوزه تکنولوژی در فیسیت کردم. بیش‌تر از هر چیزی به شبکه‌های کامپیوتری، مجازی سازی، سیسکو و... علاقه‌مند هستم و بیشتر از اون علاقه‌مند به به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات با بقیه...

در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت به اخبار و مقالات، می‌تونید به این آدرس ایمیل بفرستید: khadijezarepour@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر