چگونه تمام ایمیل ها را در ios9 پاک کنیم؟

چگونه تمام ایمیل ها را در ios9 پاک کنیم؟

ایمیل ای ناخواسته و ایمیل هایی که هر روز با حجم عظیمی از آن ها رور به راه هستیم گاهی خسته کننده می شوند.ios9 دارای ویژگی است که می توان ایمیل های ناخواسته را از طریق آن به سادگی حذف کرد.

یکی از شکایت های اساسی کاربران ios9 مشکلاتی در مورد حذف ایمیل ها است.با راه کاری که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد،می توانید به راحتی ایمیل هایی را که به آن ها نیازی نیست را در عرض چند ثانیه پاک کنید.

  • اینباکس ایمیل را باز کنید.
  • گزینه ی ادیت Edit را که در گوشه ی بالای اینباکس قرار گرفته را باز کنید.
  • گزینه ی Trash All را که در گوشه ی سمت راست است را انتخاب کنید.
  • یک هشدار کوچک دریافت خواهید کرد که اطمینان شما از عملیات حذف تمام ایمیل ها سنجیده می شود.اگر مطمئن هستید پیام را تایید کنید.
  • ayaz 30

البته روند حذف طوری نیست که تمام ایمیل های شما حذف شود.ایمیل های یک حساب حذف خواهند شد.به هر حال پس از تایید شما ایمیل ها به فولدر Trash منتقل می شوند و بعدا می توانید به این فولدر رفته و ایمیل های حذف شده را برای همیشه پاک کنید.

کاربران ورژن های قبل از ios9 نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند زیرا در میان گزینه هایشان این امکان وجود ندارد و تنها برای ios9 در نظر گرفته شد است.کاربران ورژن های قبلی می بایست از انگشتان خود زیاد استفاده می کردند و مراحل مختلفی را پشت سر می گذاشتند تا ایمیل ها را انتخاب کنند و بعد به یک قسمت منتقل می کردند و تازه بعد از ان مراحل حذف انجام می شد.توسعه دهندگان این مراحل را برای ios9 به خوبی کوتاه کرده اند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر