اینستاگرام هک شد و دسترسی عده زیادی به حسابشان قطع گردید، راه‌حل چیست؟

اینستاگرام هک شد و دسترسی عده زیادی به حسابشان قطع گردید، راه‌حل چیست؟

اینستاگرام هک شد و دسترسی عده زیادی به حسابشان قطع گردید، راه‌حل این مشکل را در فیسیت ببینید.

یک کمپین هک گسترده که از روسیه نشات می‌گیرد صدها حساب کاربری اینستاگرام را مورد حمله قرار داده و دسترسی کاربران به این حساب‌ها را قطع کرده است. این حمله در اصل ایمیل کاربران را تغییر داده و جلو دسترسی آن‌ها به حسابشان را می‌گیرد.

جالب اینجاست که عکس پروفایل حساب اینستاگرام تعداد زیادی از کاربرانی که هک شده‌اند به عکسی از یک فیلم معروف تغییر داده شده است.

 

چگونه حساب هک شده را بازیابی کنیم

اینستاگرام امروز اعلام کرده است که از وجود این مشکل آگاه است و برای این مشکل راهی را به کاربران قربانی پیشنهاد کرده است. فیسبوک، کمپانی مالک اینستاگرام، ادعا کرده است که در صورت هر گونه تغییر در آدرس ایمیل کاربران، این مسئله به ایمیل اصلی آن‌ها اطلاع داده می‌شود. حالا کافی است در این ایمیل روی دکمه "revert this change" کلیک کنید. سپس رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید.
سعی کنید این رمز را به صورتی ایمن، یعنی با حداقل 6 کاراکتر که شامل عدد، حرف و علامت است، انتخاب کنید. ضمنا در نظر داشته باشید که رمز جدیدتان را قبلا در هیچ‌جای اینترنت استفاده نکرده باشید.


البته کاربران بسیاری در توییتر کمپانی فیسبوک از عدم ارسال ایمیل شکایت داشته‌اند. دسترسی این افراد به حساب اینستاگرام‌شان قطع شده است اما گویا هیچ ایمیلی برای آن‌ها ارسال نشده است.

آیا شما هم با چنین مشکلی رو‌به‌رو شده‌اید؟ اگر این اتفاق برای شما افتاده، آیا ایمیلی برای‌تان ارسال شده است یا خیر؟

 

منبع خبر: independent


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر