تخفیف‌های ویژه در تولد 19 سالگی فروشگاه اینترنتی شهر فافا

تخفیف‌های ویژه در تولد 19 سالگی فروشگاه اینترنتی شهر فافا

تخفیف‌های ویژه در تولد 19 سالگی فروشگاه اینترنتی شهر فافا را ببینید

فروشگاه اینترنتی شهر فافا گجت‌های الکترونیکی متعددی را به فروش می‌رساند که از جمله‌ی آن‌ها باید به لپ تاپ، تبلت، گوشی ‌های هوشمند و موبایل، لوازم بازی، تجهیزات شبکه، مودم و قطعات کامپیوتری مثل مانیتور، مادر برد، پردازنده در کنار لوازم صوت و تصویر اشاره کرد. مجموعه‌ی شهرفافا سابقه‌ای ۱۹ ساله دارد که به مناسبت آغاز ۱۹اُمین سال فعالیتش، تخفیف‌هایی را برای خریداران محصولات در فروشگاه آنلاین در نظر گرفته است.

این فروشگاه از سال ۹۵ تا به الان بزرگترین توزیع‌کننده‌ی آنلاین کالای دیجیتال در جنوب کشور بوده و موفق به کسب عنوان برند محبوب جنوب کشور در ششمین کنفرانس IMBC شده است. به مناسبت تولد ۱۹ سالگی این فروشگاه به بررسی شیوه‌ی کار آن می‌پردازیم.

تولد 19 سالگی فافا

تعهد، رمز کسب محبوبیت و اطمینان مشتری

پایبندی فروشگاه اینترنتی شهرفافا به اخلاق حرفه‌ای یکی دیگر از عواملیست که این فروشگاه را نزد مشتریان محبوب کرده است. حتما به خاطر دارید که در سال ۹۶ با افزایش قیمت بیت کوین، تقاضای خرید پردازنده‌های گرافیکی به شدت افزایش پیدا کرد و با افزایش تقاضا، قیمت کارت‌های گرافیک  نیز بالا رفت. بسیاری از فروشنده‌های این قطعه، فروش آن را متوقف کردند تا پس از افزایش قیمت‌ها بتوانند محصولاتشان را با سود مضاعف بفروشند. در این دوره فروشگاه اینترنتی شهر فافا از معدود فروشگاه‌هایی بود که به فروش کارت‌های گرافیکی که در انبار داشت ادامه داد و از کمبود عرضه‌ی کالا در بازار جلوگیری کرد.
 

خرید مطمئن با پشتیبانی حرفه‌ای

اطمینان حاصل کردن از پاسخگو بودن فروشگاه و انتخاب درست کالا در خریدهای اینترنتی یکی از نگرانی‌های بزرگ بیشتر مشتریان است. فروشگاه اینترنتی شهرفافا طی این سال‌ها سعی کرده به واسطه سیستم پشتیبانی حرفه‌ای، مشتریان را در تمام پروسه خرید (انتخاب، خرید، تحویل و استفاده از محصول) همراهی کند تا مشتری بتواند با خیالی آسوده و فارغ از هر نگرانی خرید کند.

در صورت خواست مشتری امکان تست فنی کالاها در این فروشگاه وجود دارد، حتی قطعات کامپیوتر مانند مادربرد نیز در صورتی که مشتری درخواست کند پیش از ارسال از نظر فنی تست می‌شوند تا سلامت آن‌ها تایید شود. این موضوعی است که در فروشگاه‌های اینترنتی دیگر چندان به چشم نمی‌خورد.

شهر فافا


سرمایه‌گذاری روی تجربه مشتریان

این فروشگاه برای رضایت‌مندی مشتریان اهمیت خاصی قائل است به طوری که از تمام نظرات و خواسته های مشتریان خویش از طریق واحد پشتیانی و ارتباط با مشتری (CRM) در جلسات هفتگی طراحی و توسعه استفاده می‌کند و به موازات آن تمامی واحدهای فروشگاه از تولید محتوا گرفته تا پشتیبانی، تبلیغات و معماری اطلاعات را به  تکنیک های روز دنیا در «طراحی کاربر محور» تجهیز می‌کند تا از رضایت مشتریان خویش اطمینان حاصل کنند. همچنین از دیگر مصادیق کاربردی این اولویت سازمانی تشکیل کارگروه تحقیقات کاربری برای بررسی نیازهای مشتریان در خرید اینترنتی است.

 

این فروشگاه موفق شده طی یک سال و نیم ۶ برابر رشد کند و این رشد را مدیون اهمیت به رضایت‌ مشتریانش است.

 

در نوزدهمین سالروز شهرفافا هدیه بگیرید

شهرفافا نوزده سالگی خود را شهریورماه جشن گرفت و به مناسبت نوزدهمین سالروز خود هدایایی را برای کاربران سایت خود در نظر دارد. از امروز روزانه تعدادی کالا با قیمتی ویژه (ساعت ۰۰:۱۹ تا ۱۹:۰۰) روی سایت شهرفافا قرار می‌گیرد و شما می‌توانید علاوه بر تجربه‌ی لذت بخش یک خرید مطمئن از بزرگترین تامین کننده‌ی کالای دیجیتال در جنوب کشور محصولات مورد نیاز خودتان را با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنید. اما در نظر داشته باشید که این هدایا با تعداد محدود ارائه می‌شوند و تغییر می‌کنند.

شهر فافا در شرایطی به ارائه‌ی تخفیف برای محصولاتش اقدام می‌کند که نوسانات شدید نرخ ارز بر کسی پوشیده نیست و شماری از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌ی کشور فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند.


 

در نوزدهمین سالروز شهرفافا هدیه بگیرید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: فافا

myAvatar.png

سروش غفاری - برنامه نویس و نویسنده

مهندسی فناوری اطلاعات خوانده‌ام و امنیت اطلاعات. برنامه‌نویسی می‌کنم و می‌نویسم. علاقه‌مندم به عکاسی و نوشتن و داستان. نظرات، انتقادها و پیشنهادهای شما را هم در آدرس ایمیل ghaffari.soroosh@gmail.com یا در بخش نظرات پذیرا هستم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر