اینترنت همراه ایرانسل گران شد

اینترنت همراه ایرانسل گران شد

بنا بود تا از ابتدای شهریورماه تعرفه‌های اینترنت استاندارد شود اما بنا به ارزان شدن قیمت اینترنت نبود. با این وجود انتظار افزایش قیمت هم نداشتیم اما اینترنت ایرانسل گران شده است.

اینترنت همراه یکی از روش‌های عمومی برای دسترسی به اینترنت است که در بین مردم ما هم جای خود را به خوبی باز کرده است. ایرانسل‌ هم یکی از همین اپراتورهایی است که اینترنت همراه ارائه می‌دهد و کاربران زیادی در سراسر ایران دارد. حالا مدتی است که شاهد افزایش تعرفه‌های اینترنت همراه ایرانسل هستیم.

چندی پیش معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی، از استاندارد شدن روش محاسبه اینترنت خبر داده بود که بنا به آن پیک ترافیک غیر متعارف از اندازه‌گیری میزان مصرف اینترنت کاربران حذف می‌شد. شاید در نگاه اول به نظر می‌رسید که این تغییر روند باعث ارزان‌تر شدن اینترنت شود اما صراحتاً اعلام شد که اینترنت ارزان نمی‌شود. اگرچه با این اوصاف انتظار ارزان شدن اینترنت را نداشتیم اما حالا شاهد افزایش قیمت اینترنت هم هستیم.

 

پیشنهاد فیسیت: شکایت کاربران همراه اول برای بسته‌های اینترنت ترکیبی روزانه و شبانه پیگیری شده و تعرفه‌ها اصلاح می‌شود

پیشنهاد فیسیت: بسته‌های ترکیبی شبانه و روزانه اینترنت موبایل حذف می‌شوند

 

اگر سری به صفحه خرید بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل بزنید می‌بینید که بسته‌های یک ماهه این اپراتور همگی شامل اینترنت شبانه (از ساعت 2 تا 7 بامداد) هستند و هزینه این بسته‌ها هم افزایش یافته است.

بسته‌های یک ماهه اینترنت همراه ایرانسل

بسته‌های یک ماهه اینترنت همراه ایرانسل

این در حالی است که تقریباً یک سال قبل بود که سازمان تنظیم مقررات رادیویی طی ابلاغیه‌ای از اپراتورها خواست تا این بسته‌ها را حذف کنند. درواقع این سازمان با متغیر بودن تعرفه اینترنت شبانه و روزانه مشکل داشت. وزیر ارتباطات هم چندی پیش در مصاحبه‌ای از ممنوعیت فروش ترکیبی شبانه و روزانه توسط اپراتورها خبر داده بود.

مسئله اینجاست که عده زیادی از کاربران به هیچ وجه از اینترنت شبانه استفاده نمی‌کنند اما چون انتخاب دیگری ندارند مجبور هستند که این بسته‌ها را به ناچار انتخاب کنند. کاربران برای اینکه هزینه‌ای برای اینترنت شبانه پرداخت نکنند مجبورند به سراغ بسته‌های طولانی مدت بروند. به گفته زومیت قیمت بسته‌های سه ماهه اینترنت همراه ایرانسل حدود 40 درصد افزایش یافته است که باید به این مبلغ ارزش افزوده 9 درصدی را هم اضافه کنید.

اینترنت همراه ایرانسل_ بسته‌های 3 ماهه

اینترنت همراه ایرانسل_ بسته‌های 3 ماهه

ایرانسل در گفت‌وگو با زومیت در خصوص حذف برخی بسته‌ها توضیح داده است که ایرانسل با بررسی‌ الگوی مصرف کاربران دست به تغییراتی است. ازاین‌رو بسته‌های پرمخاطب حذف نشده‌اند!

باید منتظر باشیم تا نتیجه پیگیری افزایش قیمت‌ بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل را ببینیم و به شما اطلاع‌رسانی کنیم.

 

پیشنهاد فیسیت: اینترنت ارزان نمی‌شود اما مشکل کاربران کم مصرف حل می‌شود


 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نوید

دوشنبه, 02 مهر 1397

والا این که عادی شده ! اگر هر ثانیه نشنویم چیزی گزون نشده اون روز شب نمیشه
ممنونم از همه که خرجمون به دلاره درآمد به ریال
عجب گیری کردیم تو این خراب شده

پاسخ

ثبت نظر