بازی پشمک، یک تقلید اما تقلیدی موفق

بازی پشمک، یک تقلید اما تقلیدی موفق

بازی پشمک یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های موبایلی در زمنیه جور کردنی کلمات است که مانند بازی آمیرزا عمل می‌کند.

از تقریبا یک سال گذشته بازی‌های جورکردن کلمات در بین ایرانیان طرفداران زیادی به دست آورده است. شاید ایده این‌گونه بازی با باقلوا در به فکر بازی سازهای ایرانی رسید اما آمیرزا بی‌شک پرمخاطب‌ترین بازی جورکردنی کلمات در بین ایرانیان شد.

انتظار می‌رفت به مرور زمان یا بازی‌سازان به سراغ حیطه دیگری از بازی بروند و یا اینکه میل مخاطبان به این نوع بازی‌ها کم شود اما به نظر می‌رسد هیچ‌یک از این اتفاقات نیافتاده است؛ بلکه در مدت یک سال گذشته شاهد تولید بازی‌های مختلف در این زمینه بوده‌ایم، بازی‌هایی که مخاطبان بسیاری را در طول یک مدت کوتاه به دست آورده‌اند.

بعد از بازی آمیرزا، پشمک یکی از همین بازی‌های پرمخاطب است. این بازی به شدت شبیه به بازی آمیرزا است. دقیق در بازی پشمک هم یک سری حرف در اختیار شما قرار می‌گیرد که با وصل کردن حروف به یکدیگر باید کلمات معنی‌داری بسازید که مد نظر بازی است. مشابه بازی آمیرزا، در بازی پشمک هم در ازای حدس کلمات اضافی به شما سکه داده می‌شود.

شاید اصلی‌ترین تفاوت بازی پشمک نسبت به آمیرزا، طراحی گرافیکی آن باشد. آمیرزا با بهره بردن از سنت ایرانی، طراحی فوق‌العاده جذابی دارد اما طراحی پشمک چندان جذاب نیست.

تصور همه بر این است که با بالا رفتن مراحل، کلماتی که باید پیدا کنید سخت و سخت‌تر می‌شود اما در بازی پشمک اصلا این طور نیست بلکه ممکن است در هر مرحله به کلمات خیلی سخت و یا حتی خیلی ساده برخورد کنید.

این بازی اگرچه نه طراحی گرافیکی جذابی دارد و نه ایده خلاقانه‌ و جدیدی نسبت به آمیرزا دارد اما شاید تعداد مراحل بالای آن (حدود 900 مرحله) دلیلی شده باشد که کاربران زیادی به سمت این بازی جذب شوند. تاجایی که در حال حاضر این بازی بیش از 50 هزار نصب فعال داشته است.

 

جواب بازی پشمک

خیلی از افراد بعد از نصب بازی‌های جور کردنی کلمات به دنبال جواب آن هستند! شاید تا راحت‌تر بتوانند با دیگران رقابت کنند. اگر تا کنون این بازی و یا بازی‌های مشابه آن را انجام نداده‌اید، شاید جواب چند مرحله ابتدایی این بازی بتواند به شما کمک کند تا راحت‌تر در جریان بازی قرار بگیرید. به همین دلیل جواب بازی پشمک را برای 15 مرحله اول در ادامه آورده‌ایم:

  1. توپ، پتو
  2. دیس، سفید
  3. شنا، آشنا
  4. هوا، آهو
  5. رگ، رنگ
  6. شیب، شب
  7.  آش، آتش
  8. شیر، ریش
  9. میل، لیمو
  10. غار، چراغ
  11. دکل، کلید
  12. هتل، تیله
  13. زنگ، گز، زن
  14. آش، ماش، شام
  15. خل، لخت ، تلخ
  16. و...

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر