استیکرها به واتساپ راه یافتند

استیکرها به واتساپ راه یافتند

بالاخره استیکر هم به واتساپ اضافه شد.

واتساپ، پیام رسان معروفی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. این پیام رسان در ایران هم کاربران فراوانی را جذب خود کرده است. ماجرا اینجاست که این روزها پیام رسان‌های بسیاری در حال فعالیت هستند و هر یک برای ماندن در صحنه رقابت باید کاربران خود را راضی نگه دارند.

یکی از ایراداتی که همواره به واتساپ وارد بود، پشتیبانی نکردن از استیکر است. اگرچه گیف و ایموجی در واتساپ موجود است اما کاربران به استیکر علاقه بیشتری دارند.

حالا واتساپ به این نیاز و درخواست کاربران پاسخ داده و رسما اعلام کرده است که واتس اپ هم از استیکر پشتیبانی خواهد کرد. البته در حال حاضر تنها استیکرهای ساخته شده توسط خود واتس اپ و چندین طراح دیگر قابل استفاده هستند؛ اما این کمپانی برای اینکه بتواند استیکرهای دیگری را هم به این مجموعه اضافه نماید، چندین API و رابط کاربری هم منتشر کرده است که به کاربران اجازه ساخت استیکر را می‌دهد.

این قابلیت به زودی و طی هفته‌های آینده در دسترس کاربران اندورید و iOS قرار خواهد گرفت اما در حال حاضر هنوز این قابلیت برای ما فعال نشده است. با این وجود برخی از کاربران مدعی هستند که می‌توانند از استیکرها در واتساپ استفاده کنند.

آیا قابلیت ارسال استیکر در واتساپ برای شما فعال شده است؟

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر