WallJax Float و WallJax Ez، سطوحی برای شارژ بی سیم

WallJax Float و WallJax Ez، سطوحی برای شارژ بی سیم

از آنجا که شارژ وایرلس کم کم متداول می شود، محصولات و راه حل های زیادی هم برای یکپارچه شدن با پد Qi در خانه، ارائه می شود. WallJax نیز وارد میدان شده است و دو محصول قفسه ای را عرضه کرده است که در رنگ های سفید و گردویی موجود می باشد.


از آنجا که شارژ وایرلس کم کم متداول می شود، محصولات و راه حل های زیادی هم برای یکپارچه شدن با پد Qi در خانه، ارائه می شود. WallJax نیز وارد میدان شده است و دو محصول قفسه ای را عرضه کرده است  که در رنگ های سفید و گردویی موجود می باشد.
یکی از این محصولات WallJax EZ است. این بسته مستقیما به پریز 120 ولتی وصل می شود و یک سطح کوچک متصل به دیوار ایجاد می کند تا گوشی هوشمند روی آن قرار گیرد. یک پورت USB هم در انتهای این بسته قرار گرفته است تا از یک شارژر اضافه هم بتوان استفاده کرد.
WallJax Float نیز مشابه است ولی کمی راحت تر از EZ است. این ابزار نیز بوسیله کابل USB قدرت می گیرد و با پیچ به دیوار وصل می شود. برخلاف EZ، Float را در هرجایی که پریز برق موجود باشد، می توان قرار داد. درگاه USB نیز می تواند در پایین یا بالای آن قرار گیرد.
هر دو محصول با شارژ بیسیم Qi یکپارچه شده است و 5 وات توان فراهم می کند. این محصولات را می توانید برای دستگاه هایی مانند سامسونگ گلکسی S6، S6 edge، نوت 5  و S6 edge+ استفاده کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر