معرفی و مقایسه اجمالی دو لپ تاپ مقرون به صرفه لنوو ideapad 320 و 330

معرفی و مقایسه اجمالی دو لپ تاپ مقرون به صرفه لنوو ideapad 320 و 330

با معرفی و مقایسه اجمالی دو لپ تاپ مقرون به صرفه لنوو ideapad 320 و لنوو ideapad 330 همراه فیسیت باشید.

لپ تاپ یکی از لوازم ضروری این روزهاست که تنها وسیله مورد نیاز مهندسان کامپیوتر نیست. در این مقاله قصد داریم دو لپ تاپ لنوو Ideapad 320 و لنوو Ideapad 330 را که هر دو در سال 2018 رونمایی و عرضه شده‌اند، معرفی و مقایسه کلی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

 

لپ تاپ لنوو Ideapad 320

لنوو یکی از کمپانی‌هایی است که در طراحی لپ تاپ‌های میان‌رده پیشینه خوبی دارد. لپ تاپ لنوو Ideapad 320 هم یکی از همین لپ تاپ‌هاست که لنوو برای کاربری عمومی آن را طراحی کرده است.

کیبورد جزیره‌ای این لپ تاپ در کنار انحنای مناسب و کم دکمه‌ها، به شما کمک می‌کند که برای طولانی مدت و بدون خستگی بتوانید تایپ کنید.

یکی از مزایای لپ تاپ لنوو Ideapad 320، هارد 1 ترابایتی آن است که به علاقه‌مندان به فیلم دیدن و آرشیو کردن فیلم کمک می‌کند به راحتی این کار را انجام دهند. از طرفی این لپ تاپ از یک کارت شبکه بهره می‌برد که از استاندارد 802.11 ac پشتیبانی می‌کند.به این ترتیب با بالاترین سرعت ممکن می‌توانید لپ تاپ را به شبکه خانگی و اداری متصل کنید. این استاندارد نسبت به استانداردهای قدیمی‌تر b/g/n سه برابر سریع‌تر است بنابراین با سرعت بیشتری می‌توانید ویدیوها را استریم و دانلود کنید. بنابراین این لپ تاپ یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به فیلم است.

بدنه لنوو Ideapad 320 به نحوی طراحی شده است که درباره خط و خش، کثیفی و لکه گرفتن مقاومت خوبی دارد.

خرید لپ تاپ لنوو Ideapad 320

قیمت: 2895 هزار تومان

 

لپ تاپ لنوو Ideapad 330

لنوو لپ تاپ Ideapad 330 را با صفحه نمایش 15.6 اینچی و رزولوشن فول اچ دی راهی بازار کرده است. این لپ تاپ که به پردازنده اینتل core i5 مجهز شده است در دو مدل با کارت گرافیک‌های AMD و Nvidia در بازار موجود است.

اگر طول عمر باتری لپ تاپ برای شما اهمیت دارد باید بدانید که با شارژ کامل باتری لنوو Ideapad 330، این لپ تاپ برای مدت 6 ساعت دوام می‌آورد و با 15 دقیقه متصل کردن آن به برق، برای مدت 2 ساعت برق لپ تاپ تأمین می‌شود.

لنوو لپ تاپ Ideapad 330 را در رنگ‌های مختلف، ایمن، بادوام، قدرتمند و در عین حال کاربر پسند طراحی کرده است.

 

مقایسه لپ تاپ لنوو Ideapad 320 و Ideapad 330

مقایسه لپ تاپ Ideapad 320 و Ideapad 330

مقایسه لپ تاپ لنوو Ideapad 320 و Ideapad 330

 

 

این لپ تاپ ارزان قیمت را در شهر فافا ببینید و با تخفیف 9 درصدی آن را بخرید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر