کنترلر پلی استیشن 5 به صفحه نمایش لمسی مجهز خواهد بود

کنترلر پلی استیشن 5 به صفحه نمایش لمسی مجهز خواهد بود

هرچه به عرضه پلی استیشن 5 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات حول آن هم بیشتر می‌شود برای نمونه حالا می‌دانیم که کنترلر پلی استیشن 5 به صفحه نمایش لمسی مجهز خواهد بود!

مدت‌هاست که انتظار سخت افزار کنسول بعدی سونی که احتمالاً پلی استیشن 5 نام خواهد گرفت را می‌کشیم. حالا با انتشار برخی جزییات، بیش از پیش منتظر عرضه این کنسول آینده سونی هستیم. یکی از جالب‌ترین شایعات، وجود دسته‌هایی با صفحه نمایش لمسی در پلی استیشن 5 است.

دسته با صفحه نمایش لمسی در پلی استیشن 5

یکی از تغییراتی که پلی استیشن 5 را جذاب می‌کند، وجود دسته‌هایی با صفحه نمایش لمسی خواهد بود، صفحه نمایشی که قابلیت نمایش تصویر و ویدیو را دارد. این در حالی است که تاچ بعد کنونی پلی استیشن 4 شبیه به موس عمل می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که سونی از این صفحه نمایش لمسی چه استفاده‌ای خواهد کرد. با این وجود انتظار داریم که دسته کنسول بعدی سونی هنوز هم کاربردهای محدودتری نسبت به صفحه نمایش کنسول‌هایی مانند نینتندو داشته باشد.

ضمناً نباید فراموش کنید که وجود صفحه نمایش لمسی بی‌شک روی قیمت کنترلر و کنسول پلی استیشن تأثیر می‌گذارد.

 

تاریخ عرضه پلی استیشن 5

هنوز به صورت دقیق تاریخ عرضه کنسول بعدی سونی مشخص نشده است با این وجود انتظار داریم که تا اواخر سال 2019 و نهایتاً اوایل 2020 شاهد عرضه پلی استیشن 5 به صورت رسمی باشیم. البته در حال حاضر برخی از بازی‌سازان به کیت پلی استیشن جدید سونی دسترسی دارند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر