Customer Match اطلاعات را از گوگل ، يوتيوب و يا گوگل پلی دريافت می کند تا پيام های تبليغاتی مناسب را در اختيار کاربران قرار دهد . البته اين برنامه از اين روش به درآمد تبليغاتی گوگل نيز می افزايد . Universal App Campaigns هم ، مانند Customer Match عمل می کند ، اين برنامه با بررسی نتايج جستجو در گوگل پلی و يا يوتيوب ، تبليغاتی را انتخاب می کند که کاربر به آن ها نياز دارد . اين دو برنامه در هفته های آتی به بازار عرضه می شوند .
Customer Match اطلاعات را از گوگل ، يوتيوب و يا گوگل پلی دريافت می کند تا پيام های تبليغاتی مناسب را در اختيار کاربران قرار دهد . البته اين برنامه از اين روش به درآمد تبليغاتی گوگل نيز می افزايد . Universal App Campaigns هم ، مانند Customer Match عمل می کند ، اين برنامه با بررسی نتايج جستجو در گوگل پلی و يا يوتيوب ، تبليغاتی را انتخاب می کند که کاربر به آن ها نياز دارد . اين دو برنامه در هفته های آتی به بازار عرضه می شوند .
ثبت نظر