آیفون X اپل هم آتش گرفت

آیفون X اپل هم آتش گرفت

آیفون X هم مانند گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت 9 آتش گرفت. این آتش سوزی حین آپدیت شدن گوشی به iOS 12.1 بوده است.

موضوع آتش گرفتن گوشی شاید برای نخستین با آتش گرفتن گلکسی نوت 7 داغ شد اما با اینکه انتظار نداشتیم، شاهد آتش گرفتن گلکسی نوت 9 هم بودیم. البته این موضوع در مورد نوت 9 تکرار نشد. حالا خبری درباره آتش گرفتن آیفون X به گوش می‌رسد.

گویا مردی به نام راهل محمد، مردی که در واشنگتن زندگی می‌کند در توییتی اظهار کرده است که هنگام آپدیت کردن گوشی آیفون X خود به iOS 12.1، گوشی را به پریز متصل کرده است و گوشی او آتش گرفته است.

به گفته راهل محمد دود توسی تیره‌ای از گوشی بیرون آمد. آپدیت کامل شده بود و به محض اینکه گوشی روشن شد، دود شروع به بیرون آمدن کرده و گوشی آتش گرفت. محمد اظهار کرده است که حتی از کابل لایتنیگ و اداپتور رسمی خود اپل استفاده کرده است.

بعد از توییت محمد، اپل از او خواست که مشکل را مستقیما به توییتر پشتیبانی اپل انتقال دهد و نهایتا در پاسخ به این اتفاق کاملا غیر منتظره بوده و به صورت خصوصی درباره این مشکل با او صحبت خواهند کرد. بعد از این توییت، فرد دیگری هم در توییتر از داغ شدن بی شد از حد آیفون X خود حین آپدیت شدن به iOS 12.1 خبر داد. اپل مجددا از او هم خواست تا به صورت خصوصی با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

اگرچه به نظر نمی‌رسد این مشکل جدید کاربران با آیفون X چندان گسترده باشد اما پیشنهاد می‌کنیم که فعلا دو سه روزی از آپدیت شدن گوشی خود جلوگیری کنید و ضمنا حتما از کابل و اداپتور مخصوص خود گوشی و اکسسوری‌های رسمی اپل استفاده کنید.

 

مقالات مرتبط:

گلکسی نوت 9 آتش گرفت

آیفون XS و XS Max، پرچمداران جدید اپل رونمایی شدند

اپل گران‌فروشی قدرتمند، برای ساخت آیفون XS مکس تنها 443 دلار نیاز است

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر