معرفی اپلیکیشن Sticker Studio؛ اپلیکیشنی برای ساخت استیکر در واتس اپ

معرفی اپلیکیشن Sticker Studio؛ اپلیکیشنی برای ساخت استیکر در واتس اپ

استیکرها تازه به واتس اپ راه یافته‌اند. اگر به دنبال یک برنامه برای ساخت استیکر در واتس اپ هستید برنامه Sticker Studio را پیشنهاد می‌کنیم.

با وجود پیام رسان‌ها سال‌هاست که تماس تلفنی رونق سابق را ندارد و اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا به سراغ چت بروند. چت کردن در کنار راحتی، کم‌هزینه بودن و... یک مشکل هم دارد، ما نمی‌توانیم تنها با کلمات منظور خود را بیان کنیم بلکه به روش‌هایی نیاز داریم که حالت چهره را هم بیان کند. همین مسئله باعث شد تا ایموجی‌ها روی کار بیایند و در انواع شبکه‌های اجتماعی محبوب شوند. در این بین اما استیکرها در کنار جذابیت بیشتر، خیلی بهتر می‌توانند حس را منتقل کنند. با این وجود واتس اپ سال‌هاست به این مسئله بی‌توجه بوده است اما حالا به تازگی پشتیبانی از استیکر را در پیام رسان خود ممکن کرده است.

زمانی که پای استیکرها به تلگرام باز شده بود، تلگرام از طریق خود برنامه به شما امکان می‌داد تا عکس‌هایتان را به صورت استیکر درآورده و منتشر کنید. حالا واتس اپ هم به شما امکان تولید استیکر را می‌دهد اما نه خودش؛ بلکه برخی اپلیکیشن‌های دیگر این کار را می‌کنند که یکی از آن‌ها Sticker Studio است.

 

اپلیکیشن Sticker Studio برای ساخت استیکر در واتس اپ

ساخت استیکر در واتس اپ با استفاده از اپلیکیشن Sticker Studio بسیار ساده است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا به دو صورت استیکر بسازید، یکی با استفاده از تصاویر گالری خودتان و دیگری با استفاده از تصاویری که در لحظه می‌گیرید.

بعد از انتخاب عکس، تنها یک ابزار در اختیار دارید، ابزاری که با آن می‌توانید دور عکس را کاملا برش بزنید تا به شکل استیکر در بیاید. بنابراین قبل از انتخاب عکس بهتر است ویرایش‌هایی که نیاز دارید را انجام دهید زیرا هیچ تنظیم نور، ایفکت و... در اختیارتان نیست! البته بگذارید کم لطفی نکنیم، این برنامه یک امکان دیگر هم در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید عکس‌ را بچرخانید.

بعد از اینکه حداقل 3 استیکر را به این شیوه ساختید، می‌توانید یک پکیج بسازید. در نهایت با ضربه زدن روی آیکون واتس اپ که بالای برنامه است، استیکرهای شما در واتس اپ قابل استفاده هستند. در نظر داشته باشید که با استفاده از این برنامه تنها می‌توانید 10 پکیج که هر کدام نهایتا 30 استیکر دارند را طراحی کنید.

مزایا

  • ساده و راحت
  • سریع
  • راهی ساده برای تبدیل استیکرهای تلگرام به استیکرهای واتس اپ

معایب

  • کمبود امکانات

 

در حال حاضر این اپلیکیشن ساخت استیکر برای واتس اپ تنها برای اندروید در دسترس کاربران قرار دارد که می‌توانید آن را از این لینک دانلود کنید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر