لو رفتن ایمیل کاربران آمازون در بحبوحه بلک فرایدی

لو رفتن ایمیل کاربران آمازون در بحبوحه بلک فرایدی

این روزها بازار بلک فرایدی در سراسر جهان داغ است و آمازون هم از یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیا است. هجوم کاربران برای خرید از آمازون در این ایام بلک فرایدی، بیش از هر زمان دیگری در سال خواهد بود.

متاسفانه در این بحبوحه بلک فرایدی و هجوم بیش از پیش کاربران به این وب سایت، آمازون دچار یک مشکل فنی شده است و اطلاعات شخصی تعدادی از کاربران از جمله ایمیل آن‌ها را فاش کرده است.

آمازون هنوز اطلاعات چندانی درباره این مشکل فنی منتشر نکرده است و حتی اعلام نکرده است که چه زمانی و چه تعداد حساب کاربری فاش شده است هم جزییاتی را ارائه نکرده است. با این وجود تعدادی از کاربران توییتر اعلام کرده‌اند که از سمت آمازون ایمیلی دریافت کرده‌اند که همین مشکل فنی و فاش شدن اطلاعات را گزارش داده است. همچنین اعلام این موضوع در برخی از فروم‌های معروف هم مشاهده شده است. بعلاوه گزارشات نشان می‌دهد که کابران برنامه‌های آمازون واین (Amazon Vine) هم با این مشکل فاش شدن اطلاعات مواجه شده‌اند.

اگرچه آمازون درباره جزییات این مشکل توضیحی نداده است اما اعلام کرده که این مشکل کاملا برطرف شده و لازم نیست که کاربران کاری انجام دهند. ضمنا این دسته از افراد اصلا لازم نیست که نگران لو رفتن رمزهای عبور خود باشند؛ اما باید منتظر حملات فیشینگ باشند!

جالب اینجاست که افرادی که از سمت آمازون ایمیل دریافت کرده بودند، در ابتدا این ایمیل را تقلبی می‌دانستند زیرا در آن به جای Http از Https استفاده شده بود؛ اما آمازون اعلام کرده است که این لینک هیچ مشکلی ندارد و صحیح بوده است.

 

مقالات مرتبط:

فرهنگ بلک فرایدی یا جمعه سیاه، در فروشگاه‌های اینترنتی ایران

6 هوشمندی که می‌توانید در خرید از آمازون بکار ببرید

راه‌های رفته جف بزوس، رئیس آمازون برای موفقیت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: digitaltrends


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر