به زودی منتظر گوشی جدید شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی باشید

به زودی منتظر گوشی جدید شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی باشید

به زودی منتظر گوشی جدید شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی باشید که در ماه ژانویه سال 2019 رونمایی خواهد شد.

اوایل سال 2018 بود که دو کمپانی سامسونگ و سونی با عرضه سنسورهای 48 مگاپیکسلی، رکورد سنسور 41 مگاپیکسلی نوکیا شکستند. حالا شیائومی قصد دارد در ماه اول سال 2019 یک گام جلوتر رفته و از یک سنسور 48 مگاپیکسلی در گوشی جدیدش استفاده کند.

این خبر رسمی است زیرا لین بین، موسس شیائومی ساعاتی پیش با انتشار تصاویری از ساخت یک گوشی با دوربین 48 مگاپیسکلی خبر داده است. در این تصاویر کنار دوربین عبارت 48 مگاپیسکل به چشم می‌خورد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی از یک لنز بهره خواهد برد یا بیشتر اما بنا به تصاویر، این لنز در دوربین پشتی گوشی استفاده خواهد شد.

گوشی جدید شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی

گوشی آینده شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی

 

مسلما در این گوشی جدید شیائومی که احتمالا در ژانویه 2019 عرضه می‌شود، از یکی از سنسوهای سونی (با نام IMX586) یا سامسونگ (Bright GM1) استفاده خواهد شد که هر رزولوشن 48 مگاپیسلی را در اندازه 0.8 میکرومتری فراهم می‌کنند.

در هر دو این سنسورها از تکنیک پیوند پیکسلی استفاده شده است که باعث افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده می‌شوند. همچنین به دلیل افزایش تعداد پیکسل‌ها، افزایش زوم دیجیتالی ممکن است.

هنوز اطلاعات دیگری درباره گوشی آینده شیائومی اعلام نشده است. بنابراین باید تا ماه ژانویه منتظر بمانیم تا گوشی جدید شیائومی که لین بین برای معرفی آن از عبارت "بد نیست" استفاده کرده است را ببینیم.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena و engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر